"Conectamos" núm.10 bulletí per a les TIC
El bulletí sectorial de les TIC de COMFIA-CCOO "Conectamos", d'àmbit de tot el territori de l'estat espanyol. El bulletí en català. (PDF 150 Kb) El bulletí en castellà. (PDF 150 Kb)
Als companys i companyes que provenen de Banco Urquijo
10 04 07 Reactivació de la comissió de crèdits i préstecs segons els acords socials de lany 2000. (PDF:Cat. / Cast.)
Signat un acord sobre Jubilacions Parcials a Caixa de Sabadell
La Direcció de Caixa de Sabadell sembla que ho té molt clar: els seus empleats són el seu millor actiu. I els ho fan saber tenint en consideració les seves necessitats.
Se presenta una propuesta de beneficios sociales en SBD
Propuesta de beneficios sociales presentada a la dirección de SBD por el comité de empresa
Conveni Col.lectiu 2007 [presentada la nostra plataforma]
També hem sollicitat un increment a compte En la reunió d'avui, CCOO hem presentat la nostra plataforma de negociació, que es resumeix en els apartats que figuren a continuació. Els nostres plantejaments pressuposen una negociació en profunditat amb la qual cosa, en previsió que s'allargui gaire temps, hem sollicitat a lACARL que s'apliqui un augment salarial provisional a compte, superior a l'increment de l'IPC previst pel govern per a aquest any.
DOSSIER NAIXEMENT
Us presentem el dossier que la Secretaria de la Dona de CCOO ha elaborat amb els diferents passos per portar a terme tots els tràmits que comporta el naixement d'un fill o filla i que complementa el tríptic "Conciliació de la vida familiar i laboral", editat per la nostra secció sindical.












