XXII Convenio Colectivo - Agrupación de Banca

Ni siquiera el 2% - “No es razonable anticipar lo que no se está dispuesto a conceder”(Respuesta de la AEB)

En la reunión de hoy día 20, en sesión de mañana y tarde, la AEB ha mantenido su posición de bloqueo del Convenio de Banca.


Setè comunicat: Negociació XXII Conveni Col.lectiu Banca

Ni tan sols el 2%

21-07-11 També cal ressaltar que, a poc a poc, L'AEB pretén anar buidant de contingut el Conveni, a favor de les negociacions a nivell d'empresa. No obstant això, a CCOO seguim pensant que el Conveni és la base sobre la qual s'assenten les nostres condicions de treball i els acords a què es pugui arribar a les empreses.


Os mantindrem informats de la resposta

Empleats amb baix rendiment a Banc Sabadell

19-07-11 A continuació reproduïm carta enviada als Srs. Javier Vela Hernández i Jaume Puig Balsells (directors de Recursos Humans i Banca Comercial, respectivament) el passat dia 15.


XXII Convenio Colectivo - Agrupación de Banca

CCOO solicitará un anticipo a cuenta del 2%

En la reunión de este 6 de Julio, como ya informábamos en la circular anterior, CCOO ha tratado el 1º de los ejes fundamentales de nuestra Plataforma de Convenio, esto es, Empleo, Formación y Responsabilidad Social Empresarial.


Sisè comunicat: Negociació XXII Conveni Col.lectiu Banca

CCOO demanarà una bestreta a compte del 2%

06-07-11 CCOO demanarem per a la propera reunió, que serà el dia 20 de juliol, una bestreta a compte d'un 2% dels salaris, amb caràcter retroactiu des de gener d'aquest any.


Flash Informativo - BBVA Región de Murcia

CCOO BBVA Región de Murcia Te Informa

Facilitamos información relacionada con: Contratados en Prácticas, OP Plus Murcia, Objetivos Oficinas de Lorca y Contratación de Directores procedentes de otras Entidades Financieras.


XXII Convenio Colectivo - Agrupación de Banca

El enroque de AEB

En la reunión de hoy, CCOO ha planteado un programa de negociaciones en torno a los puntos que consideramos ejes fundamentales del Convenio, y que son los siguientes: Empleo, Salarios y retribuciones variables, Carrera Profesional, Elecciones Sindicales y Garantía de la función sindical.


El proper 1 de juliol està convocada vaga de 24 hores pel sector de Contact Center.

COMFIA-CCOO ha realitzat una concentració davant Catalunya Caixa per denunciar situació del conveni i condicions laborals a Contact Center

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya, COMFIA-CCOO, ha realitzat una nova mobilització davant una de les empreses clients dels serveis d’atenció al client, en aquest cas la seu de Catalunya Caixa a Barcelona, on s’han concentrat un centenar de delegats i delegades del sector, per denunciar que les grans empreses contractistes rebaixen els costos i les condicions dels treballadors i són responsables del bloqueig del conveni col·lectiu de Contact Center.


Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...