Homologació de les condicions laborals Zurich i Sabadell
17-02-2009 Nosaltres estem estudiant i preparant un document detallat de totes les condicions amb la finalitat de facilitar a Zurich i Banc Sabadell les propostes d'homologació.(PDF:Cat)
Quina és la meva funció dins BSIS?
10-02-2009 Des de fa temps estem a l’espera que la Direcció de BSIS ens doni resposta a alguns aspectes que estem reclamant reiteradament, i que afecten de ple al col·lectiu informà tic que desenvolupa la seva tasca professional a BSIS (Grup Banc Sabadell).(PDF:Cat)
Cambios organizativos
En esta circular os informamos de los siguientes temas: cierre de CBCs, el empleo en 2009, sábados libres y la incapacidad de BBVA para pagar el 2% de aumento de Convenio en la nómina de enero.
Augment del conveni 2009
15-01-2009 MarÃa GarcÃa, secretà ria general de CCOO Grup Banc Sabadell ha sol·licitat a Javier Vela, sots-director general de la direcció de recursos humans de Banc Sabadell que apliquin lÂ’increment del 2% de conveni SENSE ABSORCIONS.
Rebaixa de les retencions de l'IRPF per pagament d'hipoteques per a rendes de fins a 33.000 euros
Ja es pot enviar la comunicació a l'empresa perquè procedeixi a la baixada de dos punts a les retencions de l'IRPF per pagament d'hipoteca per a rendes de fins a 33.007,2 euros.
Real decreto 1975/2008 BOE 021208
Modelo 145 català -Imprès per efectuar la comunicació-
Modelo 145 -Impreso para efectuar la comunicación-
Comunicat de la federació en PDF
Comunicado de la federación en castellano en PDF











