PRÉSTECS AMB TOPALL i CREUERS
Ara que rebaixarem el deute a alguns clients, alguns companys i companyes es fregaven les mans pensant que ja havia arribat la nostra hora: l’hora de rebaixar el nostres préstecs, és a dir, els topalls que mantenen el préstecs dels treballadors de Caixa Penedès en una estranya illa de riquesa i carestia emergent d’entre un mar de rebaixes de deutes i condonacions, ara fins a tot a casa nostra.
Signat lÂ’increment salarial pel 2010 del Conveni de la Borsa de Barcelona
El 7 de juliol, COMFIA-CCOO, única representació legal a Borsa de Barcelona, ha signat les taules salarials del 2010 corresponents al conveni propi, que afecta a més de 60 treballadors i treballadores, que conformen el holding Borsa de Barcelona.
Conveni 2010 Borsa de Barcelona -Text en català -
Convenio 2010 Bolsa de Barcelona -Texto en castellano-
La empresa entrega cartas informando del pago del variable
Como actuar cuando te la entreguen y las consecuencias de su firma
Signat el Preacord del II Conveni de les ITV de Catalunya
En data 22 de Juny els sindicats representants a la mesa negociadora del II Conveni Col•lectiu de les ITV de Catalunya hem arribat a un preacord amb la patronal AECAT-ITV pels propers tres anys (2010-2012).
El TSJC dona la raó als treballadors de les ITV i rectifica l’aplicació de la sentència sobre l'IPC previst del 2009
El Tribunal Superior de JustÃcia de Catalunya, en la seva capacitat dÂ’aclarir conceptes o suplir qualsevol omissió, i rectificar els errors, ha acordat modificar el parà graf dictat per aquesta sala en data 18 de Març que enterbolia la interpretació de la sentència favorable als interessos dels treballadors del sector de les ITV.








