diguem NO
(o els Rotweilers tornen a bordar)
Per què no posem la Caixa a treballar?
Creiem imprescindible una acurada polÃtica de dotació de plantilla i apel·lem a la professionalitat i a la responsabilitat de tots i cadascun de nosaltres per defendre la feina ben feta, per explicar als nostres superiors que no podem donar el millor de nosaltres mateixos amb aquestes condicions
REVISIÓ ACORD DE JUBILACIONS PARCIALS CAIXA TARRAGONA de 13 d’abril de 2004
Una de Freda i una de calenta
Igual que ahir felicità vem a la Direcció pel pacte aconseguit, avui lamentem la darrera idea que ha tingut per abaratir costos: la suspensió de contracte de 16 empleats que estan a tocar de la data de jubilació parcial, perquè es puguin quedar a casa sense venir a treballar. Tot això a canvi d’una reducció del sou del 12,5%, menyspreant la và lua del seu treball i l’experiència acumulada.
EL MILLOR ACORD POSSIBLE
El passat 6 d’octubre, la Direcció de Caixa Sabadell i la Secció Sindical de CCOO vam signar “l’Acord per al reconeixement de l’antiguitat i l’experiència del temps de serveis prestats mitjançant contractes temporals”.








