Secció Sindical Grup BMN Catalunya

8 ATRACAMENTS A L’AGOST: NO ET POSIS EN PERILL

I encara no s’ha acabat l’estiu. La quantitat d’atracaments que s’han produït aquest mes d’agost posa en evidència la falta d’un protocol que hauria de servir per que tots aquells empleats i empleades tinguessin clar el que s’ha de fer en cas d’atracament, i les passes a seguir per rebre tota la ajuda necessària.


Secció Sindical Grup BMN Catalunya

BUTLLETÍ CCOO GRUP BMN

Seguint amb la línia de comunicats informatius, passem a detallar-vos l’estat actual d’alguns aspectes relacionats amb el dia a dia del grup BMN.


BUTLLETÍ CCOO GRUP BMN

Seguint amb la línia de comunicats informatius, passem a detallar-vos l’estat actual d’alguns aspectes relacionats amb el dia a dia del grup BMN.


AIXÒ NO ÉS UNA DESERCIÓ, PERÒ GAIREBÉ.

Aquest Agost el Consell d’Administració de Caixa Penedès cessava el Director General de Caixa Penedès recentment nomenat, una vegada el van destituir dels seus càrrecs al grup BMN (però no a qualsevol preu, és clar). No ha estat una acció aïllada, les desavinences al Consell d’Administració del banc ja eren prou conegudes i era qüestió de temps que passés alguna cosa. Però sembla que la nostra Direcció no s’ha adonat que ara som un banc, que pertanyem a una estructura més gran. La gestió dels últims anys no han permès que Caixa Penedès hagi liderat cap projecte, i col·locar a un Directiu sabent de les diferències existents amb la cúpula del grup BMN no ha estat gaire hàbil. Esperem que els nous nomenaments tinguin millor acceptació al grup, ja que això anirà en benefici de tothom. Les explicacions rebudes pel President aquest mes d’agost a petició de CCOO no ens han convençut. Ja fa massa temps que sentim la mateixa cançó.


INFORMACIÓN ERE OESÍA NETWORKS

Punto de información conjunto para manteneros al día de todos los avances de en lo referente al Expediente de Regulación de Empleo de Oesía Networks.


IMPLANTACIÓ DEL MODEL DE SERVEIS CENTRALS

En la Comissió Central de Seguiment i Garanties celebrada avui a Madrid, se'ns ha comunicat el model de serveis centrals del Grup BMN que a data 30/06/2012 ha d'estar adoptat. Aquest model passa per la ubicació a Madrid de 250 persones més a les ja existents (120) per conformar un total de 370. Els serveis centrals del grup estaran formats per 855 persones de les quals 485 estaran als territoris de forma descentralitzada o deslocalitzada.


Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats


 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA