SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

ASSOLIT ACORD D'EXTERNALITZACIONS EN BMN SENSE LA FIRMA DE CCOO

Avui s'ha assolit acord amb el vot favorable d'UGT, SELG, SIC SECP i ACCAG.



No firmen l'acord CCOO, UOB ni CGT.

Adjuntem la DARRERA PROPOSTA PRESENTADA PER CCOO EN LA MESA DE NEGOCIACIÓ DEL PROCÉS D'EXTERNALITZACIÓ DE DETERMINADES UNITATS DE SSCC DE BMN.




SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

CCOO REBUTJA LA DARRERA PROPOSTA DE LA DIRECCIÓ

SELG, SIC i SECP accepten el plantejament empresarial. UGT se suma a la posició de CCOO.


SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

CCOO BMN INFORMA SOBRE EL PROCÉS D’EXTERNALITZACIONS

En la reunió de mesa d’externalitzacions del dia 11 de març, el conjunt de la representació sindical, davant la falta d’informació per a assumir modificacions substancials de condicions laborals i mobilitat geogràfica dels treballadors en el perímetre de les externalitzacions i amb la intenció, de bona fe, de donar una passa definitiva que possibiliti un escenari d’acord abans que finalitzi el període de consultes, ha proposat a la Direcció del Banc el següent:

  • El treballador/a externalitzat tindria una minoració salarial progressiva que aniria del 5 al 20% de menor a major salari brut anual que percebi en BMN. El percentatge de pèrdua per la minva salarial es veurà compensat proporcionalment sobre la base de la baixa voluntària incentivada.
  • En cas de mobilitat geogràfica l’Entitat assumirà com a despesa de trasllat una compensació econòmica de 15.000€.
  • Es garantirà la permanència del treballador/a en Accenture mentre es mantingui el servei en BMN. En els acomiadaments que siguin considerats improcedents serà el treballador que opti per la desvinculació ( en condicions pactades) o la reincorporació.
  • El treballador/a menor de 50 anys que opti per l’extinció en el perímetre de les Unitats Productives Autònomes (UPAs), podrà acollir-se a la baixa incentivada voluntària de l’ERO 2013.
  • El treballador/a major de 50 anys que opti per l’extinció en el perímetre de les UPAs, podrà acollir-se a una baixa incentivada per l’import de la base de la indemnització de la baixa incentivada voluntària amb un increment a determinar.
  • Les desvinculacions que es produeixin a conseqüència de l’afectació per l’externalització descomptaran del nombre de persones a externalitzar i estarien emmarcades en el còmput total de 600 baixes, establert en l’ERO 2013.
  • Es mantindran els tipus d’interès dels préstecs d’empleat mentre es mantingui la relació laboral del treballador amb Accenture.

El banc contesta amb evasives a aquestes propostes exposant que per les desvinculacions no és possible una ampliació de l’ERO que suposi per a l’Entitat un important desemborsament  injustificat en aquest procés, donant per conclosa la reunió.

Avui, 12 de març es reprèn la reunió.



SECCIÓN SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUPO BMN

ACTA DE LA REUNIÓN DEL 5 DE MARZO

Adjuntamos Acta de la reunión celebrada el 5 de marzo, en el actual proceso de negociación de las condiciones de externalización de determinadas unidades de SSCC emprendido por BMN.


SINDICATS BMN

COMUNICAT CONJUNT PROCÉS D'EXTERNALITZACIONS

DARRERA SESSIÓ DEL PERÍODE DE CONSULTES DE LA NEGOCIACIÓ D’EXTERNALITZACIONS D’UNITATS DE SERVEIS CENTRALS EN BMN ( I I )
 


SINDICATS BMN

COMUNICAT CONJUNT PROCÉS D'EXTERNALITZACIONS


UNA NOVA SESSIÓ DE LA NEGOCIACIÓ D'EXTERNALITZACIONS AMB FALSES ACUSACIONS DE UOB CAP A LA RESTA DE SINDICATS 


Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats


 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA