La resposta que ens dóna la Inspecció demostra que els esforços que la totalitat de la plantilla de Banc Sabadell fa dia a dia han de ser compensats segons la legislació vigent (Estatut dels Treballadors i Conveni Col·lectiu de Banca).
Esperem que Banc Sabadell apliqui aquest requeriment, que permetria a la plantilla ser valorada per qualsevol sobreesforç, aixà com també conciliar la vida laboral amb la familiar. HaurÃem dÂ’acabar aixà amb jornades maratonianes que res tenen a veure amb lÂ’eficiència del nostre treball.
La seva aplicació, per coherència, no hauria de circumscriureÂ’s únicament a Alacant, sinó que sÂ’hauria de fer extensiva a la resta de territoris, des de COMFIA-CCOO no ho entendrÃem dÂ’una altra manera.
Ara lÂ’empresa ha de moure fitxa.
Marzo de 2014







