Protocol Banc Sabadell- Banc Atlántico
29 04 04 Protocol Banc Sabadell- Banc Atlántico (PDF:Cast)
Comencen les negociacions
05 04 04 El 2 d´abril van començar les negociacions entre Empresa i Sindicats per tractar sobre la problemà tica laboral derivada del procés d´integració del Grup Banc Atlà ntic en el Grup Banc Sabadell. (PDF:Cast.)
Ha arribat l´hora de negociar
19 03 04 Segons ha informat la Comissió Nacional del Mercat de Valors, Banc Sabadell ha formalitzat l´adquisició del 99,92% del capital de Banc Atlà ntic. (PDF:Cast.)
Ofertes de treball per al Grup Banc Atlántic
02 03 04 A la Secció Sindical de CCOO del Grup Banc Atlántic, hem detectat que, a través de la lÃnia jerarquica del banc, s´ha començat a fer ofertes de carà cter individual a determinades persones per fer tasques dins del Grup Banc Sabadell. (PDF:Cast.)
Primera reunió per al protocol de fusió
03 02 04 Els punts més importants que es van tractar són els del manteniment de l´ocupació, el compromÃs de respectar les condicions laborals de tots els empleats, un acord marc de prejubilacions i les baixes incentivades. (PDF:Cast.)








