ACOMIADAMENTS IMPROCEDENTS
Fa uns dies deia el diari electrònic Cotizà lia que tant Caixa Penedès com Caixa Laietana estaven acomiadant gran quantitat de treballadors.
Posició i valoració de CCOO davant la situació del sector financer i els processos de fusió
Resum de la posició de COMFIA-CCOO davant les fusions de les caixes d’estalvi: garanties laborals, empresarials i socials
CCOO exigirà un acord laboral davant la possible fusió de les Caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa
Davant les darreres noticies aparegudes en relació a aquesta possible fusió, COMFIA-CCOO vol recordar que es tracta d’una decisió que ha de comptar amb l’acord dels Consells d’Administració de les tres caixes.
El Tribunal Superior de JustÃcia de Madrid ens dóna la raó!
12-08-2009 El Tribunal Suprem no ha admès el recurs de cassació per a la unificació de doctrina interposat per Banc Sabadell per la sentència de la Sala del Social del Tribunal Superior de JustÃcia de Madrid, el qual va resoldre a favor dÂ’un antic company de Banco Atlántico per la demanda interposada pels serveis jurÃdics de COMFIA-CCOO i revoca la sentència dictada pel Jutjat del Social núm. 1 de Madrid.
Manlleu, Sabadell i Terrassa
CCOO exigeix un Acord Laboral per a la fusió de les caixes de Manlleu, Sabadell i Terrassa, valora el seu anunci des de la prudència i condicionarà el seu suport a l’establiment d’una sèrie de garanties.











