La plantilla de BMN va acudir de forma massiva amb les seves famÃlies i amics a la crida que la representació laboral va fer per rebutjar una proposta de la Direcció inacceptable.
I per a això continuarem mobilitzant-nos fins que els plantejaments que la Direcció va presentar aquest dimarts a la Mesa de Negociació siguin retirats, ja que no contemplen cap mesura alternativa als acomiadaments forçosos que aquesta Direcció pretén aplicar.
Els treballadors i treballadores no són els culpables. Els responsables d'aquesta situació encara dirigeixen l'Entitat, menyspreant a una plantilla que porta acumulats esforços inimaginables en pro de la viabilitat del banc. Però ells no se'n assabenten !!
NO HEM DÂ’AFLUIXAR. Hem de continuar participant en totes les mobilitzacions !!


Desde CCOO volem agrair les fotografies que aneu publicant al compte de Twitter @ccoobmn en el que podreu seguir lÂ’actualitat de BMN i les negociacions en directe.
Podeu trobar més imatges de les concentracions d’ahir al nostre blog:
http://comfiaccoo-bmn.blogspot.com/







