Acuerdo de Registro de Jornada en Seguros Zurich

Reloj para ilustrar acuerdos de registro de jornada laboral

Las partes han entablado negociaciones a los efectos de cumplir con la regulación establecida en el Real Decreto Ley 8/2019, de 8 de marzo, de medidas urgentes de protección social y de lucha contra la precariedad laboral en la jornada de trabajo, y en concreto, dar cumplimiento al artículo 10 mediante el cual se adiciona el apartado 9 del artículo 34.9 del Estatuto de los Trabajadores relativo a la obligación de llevar a cabo un registro de la jornada de trabajo, incluyendo el horario concreto de inicio y finalización de la jornada laboral.

 


Registro horario

Acuerdo sectorial sobre registro de jornada y derecho a la desconexión

En la reunión de hoy jueves, 12 de septiembre, se ha alcanzado un acuerdo sectorial sobre el registro de la jornada que contiene una disposición adicional en la que se establece el “derecho a la desconexión”,


XXIV Conveni Col·lectiu

2 d'octubre: Data límit per arribar a un acord pel registre de la jornada


Convocada vaga pels 12 i 13 de setembre arreu de l´estat

CCOO es mobilitza davant perfumeries Douglas per denunciar les dràstiques retallades en els drets laborals

VAGA DOUGLAS ACUDEIX!

Les accions que ha iniciat CCOO arreu de l’estat, són per fer front a les modificacions de condicions laborals que vol aplicar l'empresa. Entre les mesures anunciades, Douglas pretén modificar l'actual sistema de torns i horaris, incloent la generalització de torns partits, sense tenir en compte la conciliació de la vida personal i familiar.


Conciliació - BBVA Estatal

CCOO aconseguim una altra vegada un nou avenç en Igualtat a BBVA

Recentment, ens havien arribat diversos casos de companys que, quan sol·licitaven gaudir dels 15 dies del permís del lactant a continuació del permís de paternitat, BBVA els hi denegava i obligava el seu gaudi quan la mare acabés la seva baixa maternal, basant-se en la literalitat del que preveu el Pla d'Igualtat.


Lactància

Novetats del Reial Decret

Adaptació del Reial Decret a Banc Sabadell


Asesoría Jurídica

Asesoría CCOOEL Corte Inglés

.

Video Consultas Laborales

Videoconsultas laborales

.

Circulares CCOO

Circulares CCOO ECI

.

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats