Acuerdo sectorial sobre registro de jornada y derecho a la desconexión
En la reunión de hoy jueves, 12 de septiembre, se ha alcanzado un acuerdo sectorial sobre el registro de la jornada que contiene una disposición adicional en la que se establece el “derecho a la desconexión”,
2 d'octubre: Data límit per arribar a un acord pel registre de la jornada

CCOO es mobilitza davant perfumeries Douglas per denunciar les dràstiques retallades en els drets laborals
Les accions que ha iniciat CCOO arreu de l’estat, són per fer front a les modificacions de condicions laborals que vol aplicar l'empresa. Entre les mesures anunciades, Douglas pretén modificar l'actual sistema de torns i horaris, incloent la generalització de torns partits, sense tenir en compte la conciliació de la vida personal i familiar.
CCOO aconseguim una altra vegada un nou avenç en Igualtat a BBVA
Recentment, ens havien arribat diversos casos de companys que, quan sol·licitaven gaudir dels 15 dies del permís del lactant a continuació del permís de paternitat, BBVA els hi denegava i obligava el seu gaudi quan la mare acabés la seva baixa maternal, basant-se en la literalitat del que preveu el Pla d'Igualtat.
Novetats del Reial Decret
Adaptació del Reial Decret a Banc Sabadell















