Integració de la CAM a Banc Sabadell
13-12-11 El Banc de Sabadell presentará als representants dels treballadors propostes de negociació que facilitin un procés d’integració el menys traumà tic possible.
Plans d'igualtat: un deure i un compromÃs
Els Plans d'Igualtat a les empreses són un objectiu sindical prioritari de CCOO per fer efectiva la no discriminació entre homes i dones en l'accés a l'ocupació, la formació, la promoció, retribució i en les condicions de treball. En aquest sentit, CCOO destaca els avanços que s'han anat produint en tots els sectors, especialment a partir de l'aparició de la Llei d'Igualtat en 2007 i del bon fer en els processos de negociació col•lectiva.
UNA NEGOCIACIÓ EN PUNT MORT. DEMÀ DIREM NO!!!!
Demà , 13 de desembre, CCOO rebutjarà Ãntegrament, en la taula de negociació de Madrid, la proposta de la Direcció de BMN de baixada de salaris, flexibilitat de jornada i horari, com la pèrdua de beneficis socials.
UNA NEGOCIACIÓ EN PUNT MORT. DEMÀ DIREM NO!!!!
Demà , 13 de desembre, CCOO rebutjarà Ãntegrament, en la taula de negociació de Madrid, la proposta de la Direcció de BMN de baixada de salaris, flexibilitat de jornada i horari, com la pèrdua de beneficis socials.
COMFIA-CCOO convoca una concentració de delegades i delegats del BBVA davant la seu de Plaça Catalunya de Barcelona
Fa més d’un any que les persones treballadores i, sobretot, la clientela del BBVA, estem patint una greu situació, com a conseqüència del mal funcionament del sistema informà tic del banc. Per aquest motiu, des de COMFIA-CCOO al BBVA estant promovent un seguit d’actes a diferents comarques de Catalunya, per tal de denunciar aquesta situació. Com a cloenda d’aquesta campanya, dilluns que ve, 12 de desembre, de 12 a 13.30 hores, delegats i delegades del BBVA farem una concentració a la seu del banc a Plaça Catalunya de Barcelona.













