CAIXA SABADELL TAMBÉ FA REBAIXES
A Caixa Sabadell les rebaixes ja fa mesos que han començat i a més no sacabaran amb lestiu. Estem parlant de les rebaixes de SALARIS.
CONVENI ... I MÉS
Durant els darrers mesos hem publicat diferents informatius sobre levolució de la negociació del conveni collectiu. Arribats al juliol, i sense cap proposta concreta per part de la patronal, sen van de vacances i ens demanen un període de reflexió, a veure si són capaços de posar-se dacord duna vegada.
Manca personal
Aquesta és una de les primeres reflexions que ens fa tothom quan fem les nostres visites, tant a Oficines com a Departaments Centrals.
La Patronal es demana temps mort
En la sessió d'avui, 12 de Juliol, la patronal ACARL havia de donar resposta a la proposta conjunta que els sindicats CCOO, UGT i CSICA vam fer a l'última reunió.
CCOO A CAIXA ONTINYENT
Els afiliats i afliades a CCOO ens organitzem en Secció Sindical
RESUM DE CONDICIONS LABORALS
Ací tens les condicions de treball que t'afecten
CCOO i UGT han signat el 1r. Conveni Col·lectiu del sector dInspecció Tècnica de Vehicles (ITV) de Catalunya
Sha signat el 1r Conveni Col·lectiu per als 750 treballadors de les tres empreses dInspecció Tècnica de Vehicles (ITV) de Catalunya, després de 4 anys de negociació i un cop ratificat majoritàriament pels representants sindicals el preacord de Conveni signat el passat més de juny.
SORTINT PER LA PORTA DEL DARRERE
Fa uns dies va ser acomiadat, com molts de vosaltres ja sabeu, el director de la segona oficina més important de Caixa Sabadell.























