Firmado el nuevo Convenio Colectivo de Contact Center
El 30 de mayo se ha firmado definitivamente el VI convenio de Contact Center. Han sido 30 meses de trabajo, asambleas, negociación, movilizaciones y huelgas. Y todo el esfuerzo ha servido para que consigamos algunas de las cuestiones que entendÃamos como fundamentales:
Signat el nou conveni (Comunicat 53 Conveni Contact Center)
El 30 de maig s'ha signat definitivament el VI conveni de Contact Center. Han estat 30 mesos de treball, assemblees, negociació, mobilitzacions i vagues. I tot l'esforç ha servit perquè aconseguim algunes de les qüestions que des de CCOO i UGT entenÃem com a fonamentals:
CCOO es concentrarà de nou davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya per fer avançar les negociacions del conveni
Amb motiu de l'immobilisme de la patronal davant les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis reprèn les mobilitzacions en el sector i ha convocat una concentració de treballadors i treballadores del sector demà dimecres, 31 de maig, a les 15.30 h (Via Laietana, 47, seu de la patronal).
CCOO signa el Conveni Col·lectiu de Contact Center
Avui CCOO, junt a la patronal i altres sindicats presents a la mesa negociadora, ha signat el conveni col·lectiu per les treballadores i treballadors de contact center a nivell estatal, que assegura la major estabilitat laboral de tota la història del sector.
Comerç de cansaladers-xarcuters, carnisser, menuts comestibles i detallistes de voleteria, ous i caça de la Provincia de Barcelona 2017-2019
CCOO signa el conveni co·lectiu de treball del sectorde fruites, verdures, i hortalisses del mercat del Camp de Reus i Tarragona 2017-2019
Signat el conveni col.lectiu estatal de detallistes de drogueries, herboristeries i perfumeries!
Acuerdo de la Comisión Paritaria de Bingos de la Comunidad de Madrid
El viernes 25 de mayo, CCOO, UGT y ASEJU (Asociación Empresarial de Personas y Entidades Dedicadas a la Gestión de Juegos Autorizados) suscriben y firman el siguiente acuerdo, alcanzado por unanimidad en reunión del pasado 22 de mayo de la Comisión Paritaria del Convenio Colectivo del Sector de Empresas Comercializadoras de Juegos Colectivos de Dinero y Azar.














