Archivado en Negociacion Colectiva, Convocatorias, Comunicados convenio, Sector Financeiro, Accion sindical

AEB ralentiza las negociaciones como estrategia de desgaste

Convenio BANCA: A negociación non avanza

Convenio Colectivo de Banca

Continuamos a celebrar reunións sen avances, deixando patente a estratexia patronal de alargar as negociacións. Lamentamos ver que mentres outras patronais optimizan as reunións con avances significativos ou conseguindo pechar preacordos en materia salarial, AEB continúa xogando a dilatar a negociación, o que xera malestar nas plantillas e non dá traslado á recuperación salarial que é xustificada polos récords históricos das entidades.

Subas salariais que non superan o 9% en 4 anos, penalizando ás persoas con salario exclusivamente de Convenio e maltratando ás persoas con melloras voluntarias. Propostas de medidas de ampliación de mobilidade xeográfica. Esta postura por parte de AEB volve enturbar e tensionar o clima laboral e non axuda a frear a conflictividade laboral na Banca, plasmándose na folga do 22M.

Este 15M CCOO trasladará o seu rexeitamento a esta estratexia ás portas da JGA de BBVA e concentrándose noutras entidades, presión que continuará o 22M na JGA de B. Santander e convocatoria de folga de 24h o mesmo 22M. Os accionistas deben coñecer como tratan ao persoal estas entidades, as cales adolecen dunha Responsabilidade Social Empresarial. AEB é a única responsable de manter o malestar social e ten oportunidade na próxima reunión do 19 de marzo de achegar substancialmente as posicións.

CALENDARIO DE MOBILIZACIÓNS

• 15 MARZO: Xunta Accionistas BBVA
  • 22 MARZO: Xunta Accionistas B. Santander
  • 22 MARZO: FOLGA EN TODO O SECTOR, se non hai avances na mesa de Convenio.

É POLO TEU SALARIO, É POLOS TEUS PRÉSTAMOS, É POLO CLIMA LABORAL, É POR TI

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,