CCOO denuncia que Konica Minolta vol acomiadar el 15 % de la seva plantilla a Catalunya ignorant les mesures de Govern per esmorteir la crisi

En plena pandèmia, Konica Minolta ignora i incompleix les instruccions del Ministeri de Treball per fer front a la crisi sanitària provocada pel COVID19. CCOO s'oposa a la política laboral de l’acomiadament per tots els mitjans possibles, recordant a l'empresa que no és el moment d'acomiadar i que en la companyia no sobra ningú.


Alerta sanitària

Info Coronavirus 15


La Inspecció de Treball dóna la raó a CCOO perquè 6.000 persones treballadores del turisme Pirineus de Lleida siguin incloses en ERTO per força major

La resolució es dicta després que CCOO denuncies a nombroses empreses del sector de l'hostaleria del Pirineus de Lleida pel cessament anticipat per fi de temporada de fixos discontinus i eventuals el passat 14 de març de 2020, deixant a més de 6.000 persones treballadores sense accés a prestacions de desocupació i ajudes assistencials.


CCOO reclama informació immediata sobre prestacions que es cobraran al maig i exigeix que cap persona treballadora amb ERTO de març/abril quedi fora

El cas de les 1.300 treballadores d’ARAMARK Servicios Integrales, és un clar exemple de com la dilació en la gestió de les prestacions afecta especialment a les dones, i a les persones treballadores més vulnerables

MISSATGE rebut a consulta.ccoo.cat

“Des que l’empresa a finals de març ens va abonar els 12 dies de treball del mes... NO HEM PERCEBUT NI UN SOL INGRES... ÉS POSSIBLE QUE ALGÚ ENS DIGUI QUÈ ÉS EL QUE PASSA? NO VOLDRAN TENIR-NOS FINS EL 10 DE JUNY SENSE INGRESSOS?”

>> Comunicat "CCOO exigeix informació sobre cobrament ERTO" - 29/04/2020


Día Internacional de la Salud y Seguridad en el Trabajo - Día Internacional de los Trabajadores y Trabajadoras

28 de Abril y 1 de Mayo. Dos fechas que cobran una nueva dimensión

cartelería 1M 28A

Cada año, el 28 de abril conmemoramos el Día internacional de la Salud y la Seguridad en el Trabajo, un día de recuerdo, pero también de reivindicación y para reafirmar el compromiso de CCOO en la defensa de la salud y la vida, y en la lucha por unas condiciones de trabajo dignas y seguras. Pero el de 2020 no puede ser un 28 de abril como el resto.

Y en esta misma situación llegará el 1º de Mayo, Día Internacional de las Trabajadoras y Trabajadores.