Prevenció davant de la grip A: Compliment dels protocols
17-08-2009 Comfia-CCOO demana que s'executin les mesures de prevenció contra aquest risc evident i aconsellem que aquell que ho desitgi s'adhereixi a la campanya de vacunació contra el virus de la grip que tots els anys es fa des de la Seguretat Social.
CCOO de Catalunya presenta la primera guia sindical per a l'actuació a l'empresa contra la Grip A
CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa, davant l'actual pandèmia de Grip A, la primera guia sindical on es recullen els criteris fonamentals per a l'actuació a l'empresa.
CCOO denuncia el BBVA per negar-se a avaluar els riscos psicosocials
El dia 22 d’aquest mes de juny, CCOO hem presentat a la Inspecció de Treball de Barcelona, denúncia contra el BBVA per infracció de la Llei 35/1995 de Prevenció de Riscos Laborals.
Denúncia oficina Mà laga O.P. Banc Sabadell
10-06-09 No és aquesta l'única oficina que presenta deficiències notables, ni per tant, l'última denúncia que presentarem davant de la Inspecció de Treball. De moment, ja estem treballant sobre l'oficina 0587-Alameda- Principal -Mà laga, que presenta caracterÃstiques similars a les descrites en l'anterior. (PDF:Document en castellà )














