error al insertar registro: Table './servicioses/lectura' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
COMFIA-CCOO condiciona el seu vot a la fusió de les caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa

Archivado en Comunicats

COMFIA-CCOO condiciona el seu vot a la fusió de les caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa


Els consellers representants del personal per CCOO als Consells d'Administració de les Caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa han donat inicialment el seu suport perquè es pugui arribar a un procés de fusió de les caixes esmentades.

Este artículo se publicó originalmente en la página principal de CCOO-SERVICIOS (Federacion de Servicios Sindicato CCOO) , CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Financiero (Agrupación Sector Financiero ) ,
No obstant, han condicionat el vot definitiu a la signatura d'un Acord Laboral que reculli:

-Garanties en matèria laboral a través d'un acord que asseguri els llocs de treball i la cohesió social amb l'homogeneïtzació de les condicions laborals, per als treballadors i treballadores presents i futurs, basades en les existents a l'entitat més gran en aquest moment, amb independència de la forma utilitzada per arribar a formalitzar legalment la nova entitat.

-Garanties en matèria econòmica: cal que qualsevol projecte de fusió s'assenti en aspectes econòmics i es demostri la viabilitat de futur.

-Garanties que la caixa resultant mantingui l'actual naturalesa jurídica de les caixes d'estalvis.

COMFIA-CCOO Catalunya