content_copy Notícies - Comunicados

Aquest divendres, 24 de febrer, al consolat de Bangladesh de Barcelona

Les federacions d'Indústria i Serveis de CCOO participen en una acció internacional per l'alliberament dels sindicalistes represaliats a Bangladesh

Les federacions d'Indústria i de Serveis de CCOO de Catalunya s'han sumat a la campanya internacional impulsada per IndustriALL Global Union i UNI Global Union per instar el Govern de Bangladesh a alliberar de manera immediata i incondicional els sindicalistes del sector de la confecció que han estat detinguts les darreres setmanes. En el marc d'aquesta campanya, aquest divendres, 24 de febrer, a les 12 hores, una representació de les dues federacions anirà al consolat de Bangladesh a Barcelona (c. de Londres, 35) on entregaran una carta en la qual manifesten el seu rebuig a la repressió del dret de vaga en aquest país, on s'estan acomiadant, detenint i empresonant sindicalistes i treballadors i treballadores de la indústria de la confecció.
Proceso Congresual

II Congreso Sindicato Intercomarcal Serveis Alacant

El 22 de febrero, dentro del proceso congresual de CCOO en la ciudad de Alicante, se ha celebrado el II Congreso del Sindicato Intercomarcal de la Federación de Servicios en Alicante, cerrándose asi los Congresos de Nivel II.

Negociació sectorial formació Mifid II

CCOO Serveis sol·licita a la CNMV que acceleri les instruccions per a la implantació de la Directiva sobre Mercats d'Instruments Financers (MIFID II

El sindicat denuncia que el sector està a l'espera que la CNMV es pronunciï en relació amb les directrius per a l'avaluació de coneixements i competències de la professió bancària (MIFID II).

Objetivos y Comités de incidencias V2

Los objetivos que se asignan a las oficinas deberían ser claros, concretos y alcanzables.

Una valoración profesional justa, ni más ni menos

Según los acuerdos laborales, se valora exclusivamente el desempeño profesional del empleado en el ejercicio anterior.

Formación Mifid II

Mucha es la expectación y elevada la incertidumbre que está generando la puesta en marcha de la directiva europea MIFID II referente al sector financiero.
COMUNICAT 53. CONVENI TIC.

Continuen Repartint (Comunicat 53 Conveni TIC)

A la reunió de la Mesa de Negociació del Conveni Col·lectiu TIC celebrada aquest 21 de febrer, continuem amb "més del mateix": Repartint cartes.

content_copy Més informació

Calendari Laboral

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

fal·làcies i mentides sobre els sindicats

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats

Històric Articles

Històric

Històric d\'articles de Serveis CCOO

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més


Segeuix-nos en Telegram

On estem


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64 / 91 536 51 42
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96