Prejubilacions Banco Guipuzcoano

CGT signa un acord en el qual el 40% dels treballadors perden diners

Fins ara, "Banco Guipuzcoano" tenia el "dubtós honor" de ser el banc que pitjor prejubilava als seus treballadors en el sector de banca.


Entitats de Finançament i Leasing

Signat el Conveni 2003

Aquesta a estat l'última reunió d'aquest complicat conveni d'entitats de finançament i leasing. Avui dia 19 de Desembre, hem signat.


ETT: Un pas ENDAVANT en la normalizació sectorial

Els treballadors i treballadores de les Empreses de Treball Temporal estan decidint qui els representen. A poc a poc les plantilles de les empreses de treball temporal avancen en la defensa dels seus interessos.


CCOO exigeix un protocol que garanteixi l´ocupació

22 12 03 Nota de premsa de CCOO sobre la compra del Banco Atlántico. (PDF:Cast.)


Sobre la compra del Banco Atlántico

22 12 03 La secció sindical de CCOO del Grup Banco Atlántico valora el procés de venda del banc i, coordinadament amb CCOO del Grup Banc Sabadell i la nostra Federació Estatal, sol·licita un protocol que garanteixi l´ocupació i les condicions laborals. (PDF:Cast.)


16 de Diciembre de 2003 - Comunicado

De prestación a aportación definida. Una propuesta para el cambio en los colectivos A, C y E-pre80

En las últimas semanas, CCOO y resto de sindicatos más representativos del Banco, hemos retomado este asunto. El posible cambio ya nos fue planteado por el BBVA cuando negociamos la exteriorización de los complementos por pensiones del ex BBV. En aquel momento, mediados de 2000, a todos nos pareció más prudente esperar a acabar dicha negociación, a llevar un tiempo de rodaje, e ir solucionando los problemas que pudieran surgir, con el fin de encarar este complejo tema del cambio de prestación a aportación en una coyuntura más relajada.


16/12/2003

NOVEDADES EN www.comfia.net/cajamadrid


Reunió de delegats i delegades de CCOO de Catalunya del Grup Banc Sabadell

16 12 03 Els delegats i delegades de CCOO de Catalunya del Grup Banc Sabadell es reuneixen per treballar els temes d’actualitat en l’empresa, destacant la possible compra del Banc Atlàntic, el conveni del sector i la degradació de les condicions de la plantilla, reafirmant-se en la seva línia d’oposició, denúncia i informació.


Destacades

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats