Les remuneracions de la cúpula del sector financer
10-02-12 Tanmateix, seguim considerant que cal seguir fent passos en aquesta política, establint criteris de màxima transparència i proporcionalitat per a totes les entitats, encara que no hagin rebut ajuts, des del moment en què les remuneracions desproporcionades van en perjudici de la sostenibilitat de les entitats i de l'interès objectiu i compartit dels seus principals grups d'interès: accionistes minoritaris, clients i plantilles.
En total 25.500 en 275 premios de abril a diciembre de 2012
DEMAGÒGIA BARATA: UN CONVENI MÉS, EL CIC (SELG i UOB a BMN) ELUDEIX LA SEVA RESPONSABILITAT.
Una negociació mai implica imposició ni renúncia. No hi ha vencedors ni vençuts. Per desgràcia, sembla que això és alguna cosa que el CIC (SELG-UOB) no entén.
SIGNAT UN CONVENI ESTRATÈGIC
Ahir, 8 de febrer, els sindicats CCOO, UGT i CSICA vam subscriure amb la Patronal del sector el Conveni de Caixes i Entitats Financeres d'Estalvi 2011-2014, possiblement el Conveni amb major importància estratègica de la història del sector. Un sector que ha vist reconvertida la seva naturalesa jurídica i que està immers en un procés de reestructuració en què poden veures amenaçades l'ocupació i les condicions laborals. En aquest context, assolim un conveni clau per garantir la vigència del marc sectorial de condicions i per fixar unes regles de joc per abordar els processos de forma ordenada i negociada.
REESTRUCTURACIÓ DEL SECTOR FINANCER: PREGUNTES I RESPOSTES PER SORTIR DE LA CRISI (II)
Aquí us transcrivim la segona part de la roda de premsa oferta pel secretari general de COMFIA-CCOO.
Decreto sobre saneamiento del Sector Financiero
COMFIA-CCOO valoramos los avances, aunque seguimos exigiendo sostenibilidad, transparencia, proporcionalidad y control de las remuneraciones.
COMFIA-CCOO Catalunya presenta i debat el II Acord d'Ocupació i Negociació Col·lectiva en assemblea davant 150 delegats i delegades
Durant dilluns passat 6 de Febrer, en la Sala d'Actes de CCOO de Catalunya es va desenvolupar una assemblea de delegats i delegades de COMFIA dels sectors dassegurances, Contact Center, TIC i Serveis Tècnics i administratius amb la finalitat de presentar i debatre sobre el II acord d'Ocupació i Negociació Col·lectiva, signat el passat 25 de gener per CCOO, UGT, CEOE I CEPYME. Des de la signatura de l'Acord COMFIA Catalunya, també lha presentat i debatut en quatre plenaris realitzats en el sector de banca, està previst realitzar reunions properament en el sector d'estalvi i territoris.











