error al insertar registro: Table './servicioses/lectura' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
CCOO i UGT tornen a mobilitzar-se pel bloqueig del Conveni del comerç del tèxtil de Barcelona

CCOO i UGT tornen a mobilitzar-se pel bloqueig del Conveni del comerç del tèxtil de Barcelona


Concentració a Barcelona demà dimecres, 19 de juny

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,
El Gremi del Comerç del Tèxtil de Barcelona (patronal) no va acceptar la proposta mediadora del Tribunal Laboral de Catalunya que plantejava un conveni del sector per als anys 2012-2014, amb un moderat increment per als anys 2013 i 2014, així com la creació d'una comissió per a l'estudi i elaboració de propostes per reduir l'absentisme. 

Els motius són que la proposta de mediació no preveia l'increment de la jornada i la retallada dels complements salarials en situació d'incapacitat temporal (baixa mèdica). 

D'aquesta manera, els sindicats CCOO i UGT entenen que la patronal persegueix l'objectiu que el conveni col·lectiu perdi la seva vigència el pròxim dia 8 de juliol de 2013, per poder precaritzar les condicions de treball d'un sector ja de per si mateix precàries. 

Així que d'aquesta manera solament els queda una sortida, la de no deixar que el Conveni perdi la seva vigència. Els sindicats continuem amb la campanya d'informació i mobilització sense descartar mesures més contundents com pot ser la convocatòria de vaga, ja que no s'ha de consentir retrocedir 25 anys i deixar que les condicions de treball i els drets es deteriorin d'aquesta manera. CCOO i UGT criden a una concentració demà dimecres, 19 de juny, a les 10.30 h, a l'avinguda del Portal de l'Àngel amb plaça de Catalunya. 

Cortefiel, Furest, Conti, Venca, Mango, Desigual, Zara i HM són algunes de les empreses afectades per aquest conveni, encara que no totes participen directament en la negociació. 


Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya 
Barcelona, 17 de juny de 2013 


Agenda:
Dimecres 19 de juny de 2013 
10.30 hores 
Av. Portal de l'Àngel amb Pl. de Catalunya (BCN) 

Afíliate a CCOO
Hemos puesto en marcha una vía para afiliarse mucho más rápida y sencilla para que puedas contar cuanto antes con las ventajas de la afiliación al sindicato.
CCOO te ayuda si estás afectada por un ERTE y todavía no lo has cobrado, o tienes problemas para contactar con el SEPE para resolver una prestación por desempleo relacionada con la
CCOO te ayudamos a reclamar las cantidades dejadas de percibir en tu prestación por desempleo por el hecho de estar afectada por un ERTE y estar trabajando a la vez en otra empresa.