error al insertar registro: Table './servicioses/lectura' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
CCOO es felicita per l'absolució davant la querella presentada pel Grup HOTUSA contra un treballador

Denúncia d'insults en el marc d'una protesta del 2013

CCOO es felicita per l'absolució davant la querella presentada pel Grup HOTUSA contra un treballador


El Jutjat Penal núm. 20 de la Ciutat de la Justícia ha elevat sentència que desestima la querella de 12.000 euros que el magnat de l'imperi hoteler HOTUSA Amancio López Seijas reclamava al treballador Sergio A. per insults. Per a CCOO la sentència constata que el denunciant no tenia proves documentals i per tant el resultat no podia ser més que l'absolució, ja que en cap moment va haver-hi una conducta il·legal per part dels manifestants.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Hosteleria (Sector de la Hosteleria) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

El jutge considera no provades les acusacions de l'empresari cap al treballador, quan el 14 de maig de 2013, en assistir a la proclamació del ?Català de l'Any? al Teatre Nacional de Catalunya, es va trobar amb la concentració realitzada per CCOO, que protestava per l'acomiadament de 50 treballadors dels hotels Cristal, Comte, Gran Ronda, Ducat i Laietana, del grup hoteler.

La sentència es por recórrer en deu dies. CCOO rebutja que un empresari acomiadi a un treballador per motiu d'una protesta en defensa dels llocs de treball dels treballadors, més encara quan se li demanda per suposades calúmnies i a sobre se li reclama diners.

CCOO Serveis Catalunya



Afíliate a CCOO
Hemos puesto en marcha una vía para afiliarse mucho más rápida y sencilla para que puedas contar cuanto antes con las ventajas de la afiliación al sindicato.
CCOO te ayuda si estás afectada por un ERTE y todavía no lo has cobrado, o tienes problemas para contactar con el SEPE para resolver una prestación por desempleo relacionada con la
CCOO te ayudamos a reclamar las cantidades dejadas de percibir en tu prestación por desempleo por el hecho de estar afectada por un ERTE y estar trabajando a la vez en otra empresa.