error al insertar registro: Table './servicioses/lectura' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
COMFIA-CCOO Catalunya incrementa al 50,34% la seva representació en les eleccions sindicals als bancs

eleccions.comfia.cat

COMFIA-CCOO Catalunya incrementa al 50,34% la seva representació en les eleccions sindicals als bancs


CCOO ha guanyat les eleccions sindicals realitzades el 22 de desembre als bancs a Catalunya, així com a tot l’estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2006, 2002,1998 i 1994), assolint la majoria en les principals entitats bancàries que han celebrat eleccions.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , Financiero (Agrupación Sector Financiero ) ,
A Catalunya s’han realitzat les eleccions a 57 processos electorals de 20 bancs, on COMFIA-CCOO ha presentat 433 candidats/tes (el 96 %) dels 441 representants escollits en total pels 14.000 treballadors i treballadores que estaven convocats.




Els resultats de les eleccions celebrades l’any 2006 van ser els següents:


En còmput global, en aquest comicis s’han escollit un 8,5 % menys de representants ja que s’ha reduït el nombre de treballadors i treballadores en la majoria d’entitats. Malgrat tot COMFIA-CCOO no només s’ha mantingut com a primera força sindicat sinó que ha assolit la majoria absoluta en el sector a Catalunya.

Barcelona, 22 de desembre de 2010

COMFIA-CCOO Catalunya

Gràcies pel vostre suport i la confiança que ens heu donat!





Afíliate a CCOO
Hemos puesto en marcha una vía para afiliarse mucho más rápida y sencilla para que puedas contar cuanto antes con las ventajas de la afiliación al sindicato.
CCOO te ayuda si estás afectada por un ERTE y todavía no lo has cobrado, o tienes problemas para contactar con el SEPE para resolver una prestación por desempleo relacionada con la
CCOO te ayudamos a reclamar las cantidades dejadas de percibir en tu prestación por desempleo por el hecho de estar afectada por un ERTE y estar trabajando a la vez en otra empresa.