Circular CCOO en Grupo Banco Popular
Febrero 2017

El Popular inicia el año con mal pie.

2.592 empleados menos, 300 sucursales menos, un proceso de reubicación de empleados, el Proyecto Gold, el proyecto Nita, nula inversión en la digitalización, etc...  está generando una desorganización flagrante en los centros de trabajo y sus plantillas. Por ello, CCOO exigimos que se implemente, de una vez por todas, unos sistemas transparentes y eficaces para el Control del Horario Laboral y la Evaluación de Riesgos Psicosociales para todos los empleados del Grupo Banco Popular.


Convócase unha concentración o día 3 de febreiro diante de Palexco (Peirao de Transatlánticos, A Coruña)

Contra o abuso patronal en ABANCA. Non aos despedimentos

Xa comunicáramos que a dirección de Abanca decidira trasladar as relacións sindicais desde a negociación ao enfrontamento: o horario comercial incompatible co horario laboral, o rexistro de xornada, as convocatorias fóra de horario, ...
Nas últimas semanas, reforzáronse as agresións contra o persoal baixo o manto de "a potestade empresarial":
  • A asignación duns obxectivos comerciais para 2017 incompatibles coa evolución prevista dos mercados en que operamos e a nosa cota nos mesmos.
  • A arbitrariedade coa que se están producindo despedimentos e a posta "en seguimento" de varios compañeiros, ignorando as circunstancias laborais (baixas prolongadas, vacantes non cubertas) e rebaixando o logro de obxectivos ata que "din o que quero".
Todos estamos afectados e xa hai quen se encargou de propagar a mensaxe: "coidado co que fas que xa sabes o que está a pasar". Para a nosa desgraza, a estrutura de Abanca está trufada de "xefes tóxicos" que campan ás súas anchas, incapaces de dirixir de forma eficiente os seus equipos e dedicados a conservar a súa posición por encima de calquera cousa. Desexamos que lles chegue pronto o seu San Martiño.
Requirimos que se deixen sen efecto tanto os despedimentos como as postas "en seguimento"  e que ningunha medida se adopte sen a audiencia previa aos afectados. Ante a falta de resposta da dirección, os delegados de Comisións Obreiras concentrarémonos o vindeiro venres 3 de febreiro ante Palexco, o recinto en que se celebrará a convención comercial. O venres volveremos ouvir as milongas de sempre sobre o bo exercicio pechado e os esforzos que esixe o novo. Ao incorporarnos o luns ao traballo, volveremos ás advertencias veladas e á fustrigación habitual. Os responsables son quen toman as decisións pero desde Capital Humano son incapaces de embridalos, e por riba, a alta dirección aléntaos.
A situación merece unha resposta unánime do persoal. No pasado quedou demostrado que a nosa forza é a unidade, e que esta forza é suficiente para defender os nosos intereses e os nosos postos de traballo.




Empleo - BBVA Madrid

CCOO pide aclaraciones sobre el futuro del centro de Tres Cantos

En los últimos días se han ido intensificando los rumores sobre el cierre o externalización de parte o de todos los departamentos que a día de hoy dan servicio al banco en Tres Cantos.


Comunitat conjunt - BBVA Catalunya

Festius: BBVA s'equivoca

El 26 de gener, totes les oficines i departaments han rebut una "Nota interior" de Relacions Laborals - Talent i Cultura amb el calendari laboral 2017.


No a los Despidos

Contra el Abuso Patronal

Ya habíamos comunicado que la dirección de Abanca había decidido trasladar las relaciones sindicales desde la negociación al enfrentamiento:


Circular CCOO en Grupo Banco Popular
Enero 2017

2ª Reunión Negociación sobre el Registro de la Jornada Laboral

Ayer miércoles, 25 de enero, se reunieron (por separado) las mesas de los Convenios de Banca y Ahorro para tratar sobre el registro de la jornada. En la sesión de ayer AEB y CECA presentaron su propuesta común, que no podemos mas que calificar de claramente insuficiente como para llegar a un acuerdo.


REPRESIÓN antisindical en HOTUSA: Despiden a los representantes de los trabajadores

Imagen hotel

En la cadena HOTUSA algunos directivos han emprendido una acción de represión y persecución de algunas trabajadoras/es como representantes legales de los trabajadores.

CCOO se solidariza con las trabajadoras/es despedidos y pone a su entera disposición sus servicios de Asesoría Jurídica, con la certeza de que este agravio contra la libertad sindical no puede quedar impune. Lo más grave es que amenaza a toda la plantilla de trabajadoras/es.


Reestructuració Interna

A la Unitat d'Aplicació Interna (UAPI) el que sobra són les paraules d'alguns

A finals del 2016, el banc va informar a la representació sindical la creació d'aquesta nova unitat, dins d'una reestructuració organitzativa que incloïa l'eliminació de les zones i el tancaments d'oficines. Recursos Humans va explicar que aquesta Unitat es creava per acollir el personal que, a causa d'aquesta reestructuració, quedaven transitòriament sense un lloc de treball homologat.

segueix llegint


Asesoría Laboral. Me deben aplicar el convenio o el Estatuto en contratación TIC. VídeoConsultas laborales

He firmado un contrato con una consultora tecnológica y me aplican Estatuto de los Trabajadores, ¿es esto legal? ¿no deberían aplicarme el convenio correspondiente? Pilar Caballero, abogada de CCOO Servicios, contesta a una de las dudas que plantean los y las trabajadoras a través de nuestra web www.ccoo-servicios.es