Què passa a Madrid? Què passa a Caixa Laietana?

El degoteig de baixes d'empleats que marxen cap a d'altres entitats és un problema greu que la Caixa no vol afrontar.


Plataforma del Conveni Col·lectiu d'Entitats Financeres 2007

Reunió Conveni Col·lectiu d'Entitats Financeres 2007. En aquesta reunió els sindicats hem presentat la Plataforma principal davant la Patronal, per al nou conveni col·lectiu.


No hi ha hagut conciliació

Conflicte Col·lectiu pel còmput antiguitats


Vídeo Rueda de Prensa Elecciones Banca y Rurales

Rueda de Prensa de Comfia CCOO sobre las Elecciones de Banca y Cajas Rurales. María Jesús Paredes, Secretaria General de Comfia CCOO y Andrés Hidalgo Secretario de Banca


Signat el 2n Conveni d’Hostesses i Promotores de Venda de Catalunya (2006-2008)

2n Conveni Hostesses 2006-2008



El trabajador tiene derecho a disfrutar de un permiso retribuido para examinarse del carné de conducir

Permiso retribuido para examinarse del carné de conducir

El Tribunal Superior de Justicia de Castilla y León reconoce como permiso retribuído el ir a examinarse del carnet de conducir.


Conectamos – Número 8 - desembre 2006

El nou número "Conectamos 8 en català"

El butlletí sectorial de les TIC de COMFIA-CCOO "Conectamos", d'àmbit de tot el territori de l'estat espanyol. El butlletí en català. (PDF 200 Kb) El butlletí en castellà. (PDF 200 Kb)


Las organizaciones se reúnen esta semana con el fin de acordar los criterios de aplicación en 2007

Sindicatos y empresarios negocian medidas de igualdad para los convenios

La igualdad entre hombres y mujeres va a condicionar la negociación de convenios colectivos en 2007. La patronal y los sindicatos intentan acordar los criterios que van a aplicar en las empresas a partir del año próximo, cuando entre en vigor la Ley de Igualdad, que obliga a las grandes compañías a negociar planes de igualdad.


El CoCoChip. Boletin CCOO Indra Noviembre 2006

Reunion con relaciones laborales, edificio Triángulo, formación, mesa negociadora, salud laboral, 13 Rue del Arroyo