Eleccions sindicals parcials a Alacant i Múrcia

CCOO de Banc Sabadell, el sindicat més votat

22-06-12 S'han celebrat eleccions parcials a Banc Sabadell d'Alacant i Múrcia, CCOO hem aconseguit una nova delegada i tres delegats: Sabina Hernández, Julián del Moral; Antonio Francisco Collado i Francisco Gea.


Manteniment salari CAM a Banc Sabadell

Homologació condicions laborals CAM - Banc Sabadell

18-06-12 El 15 de juny la Direcció i tota la representació sindical de Banc CAM i Banc Sabadell hem arribat a un Acord d'homologació de les condicions laborals. Valorem de forma positiva l'Acord assolit perquè hem inclòs una clàusula d'ocupació.


>> Calendari d'accions





Les mobilitzacions
continuen!
contra la reforma laboral, les retallades de drets socials i per un control públic dels diners del rescat a la banca. Exigim responsabilitats!

>> Dimecres 20 de juny MANIFESTACIONS ARREU DE L'ESTAT (Fotografies)
- Galeria Facebook COMFIACat
- Galeria Facebook CONC

>> Dilluns 11 de juny casserolada davant Banc d'Espanya (Fotografies)

- Galeria Facebook COMFIACat
- Galeria Facebook CONC


Sector Financiero - BBVA Estatal

Nosotr@s l@s bancari@s no somos los banqueros (3)

QUIEREN ACABAR CON EL SENTIDO COMÚN

Normalmente todos nuestros comunicados suelen ser educados y cuidadosos con lo que decimos. Hoy pensamos que vale la pena dejar de serlo.


http://sombancarisnoelsbanquers.comfia.cat

VOLEN ACABAR AMB EL SENTIT COMÚ

 

Respecte a les declaracions del Sr. Almunia només podem taxar-les d'irresponsables, i entenem que el millor que podria fer, si no sap mesurar les seves paraules, és dimitir. En un sector d'activitat on la base del negoci és la confiança, sembrar el pànic és imperdonable.

 


Les entitats han de prioritzar la autocapitalizació davant del repartiment de dividends

Garanties d'ocupació davant el rescat al sector financer

12-06-12 COMFIA-CCOO exigeix garanties d'ocupació en els processos de reestructuració que se segueixin realitzant després de l'anunci de la Unió Europea de rescatar al sector financer espanyol. Més encara si, com s'ha anunciat, seran les entitats financeres les que han de satisfer les condicions d'aquest rescat.


Garanties d'ocupació davant el rescat al sector financer

COMFIA-CCOO exigeix garanties d'ocupació en els processos de reestructuració que se segueixin realitzant  després de l'anunci de la Unió Europea de rescatar al sector financer espanyol. Més encara si, com s'ha anunciat, seran les entitats financeres les que han de satisfer les condicions d'aquest rescat.


Sector Financiero - BBVA Estatal

Garantías de empleo ante el rescate al sector financiero

COMFIA CCOO exige garantías de empleo en los procesos de reestructuración que se sigan realizando después del anuncio de la Unión Europea de rescatar al sector financiero español.


COMFIA CCOO reclama garanties d'ocupació en la reestructuració que es produeixi després de la recapitalització de les entitats financeres

El Govern finalment es rendeix a l'evidència: "No hi ha reforma financera que valgui, ni per sanejar el sector, ni perquè circuli el Crèdit, sense finançament extern" Com CCOO assenyalem després de les dues últimes reformes-RDLs 2/2012 i 18/2012 - la recapitalització del sector s'havia de realitzar en quantitats suficients - estimàvem 60.000 milions d '€ -, no hi havia més remei que realitzar inicialment amb suports de capital públic - no només amb noves provisions a pulmó-i preferentment amb suports de fons de la UE.