Campanya Desastre Informàtic - BBVA Catalunya

El banc reacciona

Un primer resultat de la nostra campanya, arran de la primera concentració, a Lleida el passat 3 d’octubre, ha estat que RRHH de Catalunya s’hagi adreçat a nosaltres reconeixen que tenim raó en l’existència i gravetat del problema.


Recapitalización de cajas: Crónica de un proceso fallido


Inexistencia de Responsabilidades

Valoración a la Baja

La valoración de la Caja comunicada por el Banco de España, ha causado sorpresa y asombro en todos los ámbitos, han puesto a la Caja de saldo.


CAMPANYA DESASTRE INFORMÀTIC - BBVA CATALUNYA

Concentració a Lleida

Aquest dilluns, 3 d'octubre, CCOO vam fer a Rambla Ferran, de Lleida, la primera de les concentracions, amb la presència de diversos mitjans de comunicació de la ciutat.


El empleo y las personas, lo primero

El trabajo digno no es un privilegio

03-10-11 La Confederación Sindical Internacional (CSI) aprobó en su congreso fundacional (Viena, 2006) que el 7 de octubre de cada año se celebrará la Jornada Mundial por el Trabajo Digno (JMTD).


UNI lanza la campaña del Mes de acción de los centros de llamadas (contact-center) para exigir derechos básicos

UNI Telecom Sindicato Global pide que se ponga fin a las malas prácticas que han llevado a que se denomine a algunos centros de llamadas “talleres de explotación modernos”. UNI Telecom invita a sus organizaciones afiliadas y a sus afiliados/as en el sector de centros de llamadas a intensificar la campaña para obtener una mejora de las normas mínimas


Campanya Desastre Informàtic - BBVA Catalunya

Comença la campanya

Tal com us anunciàvem la setmana passada, CCOO posem en marxa una campanya d’activitats, amb una significativa dimensió pública, per reclamar solucions al desastre informàtic que fa molts mesos patim tant nosaltres com la clientela.


Campanya Desastre Informàtic- BBVA Catalunya

Així no es pot treballar

Ja fa massa temps que dura: els treballadors i treballadores del BBVA no disposem de les eines adequades per atendre correctament els clients. Tothom sap, per viure-ho directament o per l’experiència d’altres companys, de l’acumulació d’incidències i problemes en la feina quotidana a les oficines:...  


Toxo: "Per a CCOO, les persones són i seguiran sent el primer. La nostra prioritat"

“Amb nosaltres hi ha futur” 24 de setembre, 20.000 assistents al gran acte de CCOO a Madrid