Prou coaccions en el BBVA - Catalunya

Concentracions en defensa dels desajustats

CCOO conjuntament amb UGT, CGT i SCAT hem portat a terme una concentració davant l'oficina 1376 de Terrassa en solidaritat amb el company desajustat que ha rebut una carta, també ens hem entrevistat amb la Directora. Després ens hem concentrat i entrevistat amb el Director de Zona, fent-li entrega d'una carta demanant la retirada de les cartes i del sistema de catalogació.


Circular conjunta Comfia-CCOO, CC, CGT, UGT, SCAT - Catalunya

Desajustats: Fermesa i unitat sindical

Tots els sindicats presents al BBVA-Catalunya hem pres l'acord d'actuar conjuntament per aturar l'enviament de cartes a algunes de les persones catalogades com "desajustats" i de respondre també unitàriament en cas de que aquest enviament s'acabi produint.


DIMECRES 9 DE JUNY - VAGA A TELEMÀRQUETING

Telemàrqueting farà 24 hores de vaga per desbloquejar la negociació del seu III Conveni

CCOO preveu una amplia participació igual que en les darreres cinc aturades en el sector.- NOTA DE PREMSA


Autovaloració 2004

No participis en la teva autocondemna

Com cada any el BBVA ha penjat a e-spacio el formulari per tal de que tota la plantilla s’autovalori. Com cada any, CC OO volem recordar algunes consideracions importants en relació a aquesta qüestió:


CAMPAÑA DE PARTICIPACION JUVENIL CONTRA LA PRECARIEDAD LABORAL

Por un trabajo justo


14 de maig s'inicien les aturades parcials

VAGA A TELEMÀRQUETING

NOTA DE PREMSA.- Més de 45.000 treballadors del sector estan convocats a mobilitzar-se per desbloquejar la negociació del III Conveni Col•lectiu que ja porta set mesos de negociació.


Els Desajustats - Catalunya

Els desajustadors sí que estan desajustats

Alguns cervells del banc, no només dediquen el seu temps a la invenció de termes i sistemes exòtics per aplicar al personal del BBVA: a més, pretenen que ens creguem els seus deliris com si tinguessin alguna relació amb la lògica i la realitat.


MARATÓ OLÍMPICA de SIGNATURES

Juga net en les olimpíades

VEURE COMUNICAT I FULL RECOLLIDA SIGNATURES EN CATALÀ - PDF


Destacadas

Atención laboral que CCOO habilita por la crisis del coronavirus.

La Confederación Sindical de CCOO ha habilitado un teléfono gratuito 900 y un correo electrónico dudas de carácter laboral relacionada con el coronavirus. Por otra parte la Federación de Servicios de CCOO seguimos a tu disposición en tres líneas móviles, un correo electrónico y nuestros canales en redes sociales para atender las consultas de nuestros sectores (financiero, comercio, TIC, hostelería, contact center, turismo, otros servicios técnicos y administrativos, juego, etc.


El TJUE analiza si todos los días de los permisos retribuidos deben ser laborables

CCOO ha hecho hoy sus alegaciones en el juicio afirmando que los días de disfrute deben ser laborables. Tras el dictamen del Tribunal, la Audiencia Nacional deberá dictar sentencia, que será de aplicación a todos los trabajadores y trabajadoras de España.


La prolongación no retribuida de la jornada laboral Las empresas ahorran 11.500 millones al año por horas de trabajo no retribuidas

El objetivo de este informe es conocer la dimensión de la prolongación de la jornada laboral no retribuida, que incluye las extensiones de la jornada pactada que se convierten en habituales −y es razonable pensar que no se abonan− y las horas extraordinarias trabajadas, de las que casi la mitad no se pagan. La extensión no retribuida del tiempo de trabajo constituye una de las formas más graves de precariedad y de fraude a la Seguridad Social.


Calendario de Traballo 2021

Vacacións estatais e por comunidade

Simuladores e utilidades

Simuladores e calculadoras laborais e sociais

Vídeos Servizos CCOO

Youtube de Servizos CCOO

Fotos Servizos CCOO

Páxina de Servizos CCOO en Flickr

Falacias e mentiras

Falacias, mentiras e verdades sobre os sindicatos

Histórico

Histórico de Artigos Servizos CCOO