Resolució del Comitè Confederal de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya

Per sortir de la crisi cal un sector financer fort, democràtic i públic al servei de les persones

Posicionament del Comitè Confederal de CCOO de Catalunya davant el rescat que ha sol·licitat el Govern per al sector financer 

RESOLUCIÓ en PDF: 

>> Català 
>> Castellà


Secció Sindical Estatal Grup BMN

Butlletí Setmanal

Adjuntem Butlletí Setmanal (Any 2012 – Setmana: 04/06 – 10/06).


Secció Sindical Estatal Grup BMN

COMFIA CC.OO. RECLAMA GARANTIAS D'OCUPACIÓ EN ELS PROCESSOS DE REESTRUCTURACIÓ QUE ES PRODUEIXIN DESPRÉS DE LA RECAPITALIZACIÓN DE LES ...

El Govern finalment es rendeix a l'evidència: 'No hi ha reforma financera que valgui, ni per sanejar el sector, ni perquè circuli el Crèdit, sense finançament extern.'


Secció Sindical Estatal Grup BMN

100.000 MILIONS € I ELS DESMENTITS DE BMN

Aquest dissabte 9 de juny, i després de més de dos anys en els que els dos governs espanyols no han posat fil a l’agulla en els problemes del sector financer, han anunciat finalment que sol•licitaran a l’Eurogrup ajudes per recapitalitzar la banca, i que han xifrat en un màxim de 100.000 MM €, que gestionarà directament el FROB amb la supervisió atenta de Brussel•les.


COMFIA CCOO reclama garanties d'ocupació en la reestructuració que es produeixi després de la recapitalització de les entitats financeres

El Govern finalment es rendeix a l'evidència: "No hi ha reforma financera que valgui, ni per sanejar el sector, ni perquè circuli el Crèdit, sense finançament extern" Com CCOO assenyalem després de les dues últimes reformes-RDLs 2/2012 i 18/2012 - la recapitalització del sector s'havia de realitzar en quantitats suficients - estimàvem 60.000 milions d '€ -, no hi havia més remei que realitzar inicialment amb suports de capital públic - no només amb noves provisions a pulmó-i preferentment amb suports de fons de la UE.


Secció Sindical Estatal Grup BMN

Butlletí Setmanal

Adjuntem Butlletí Setmanal (Any 2012 – Setmana: 28/05 – 03/06).


Destacades

FIRMADO EL CONVENIO COLECTIVO DE GRUPO DIA

Tras casi dos meses de negociación, este 13 de julio, se firmó el IV Convenio Colectivo del grupo DIA - TWINS. 
Desde CCOO valoramos positivamente el convenio ya que ha sido fruto de una intensa negociación y aunque los intereses de la empresa y los de trabajadoras y trabajadores estaban muy distanciados, al final, con mucho esfuerzo, se ha conseguido llegar a acuerdo.


CCOO firma el plan de igualdad en supermercado Día

CCOO ha firmado un plan de igualdad ambicioso, riguroso y realista. Con un único de objetivo, que el desarrollo profesional no tenga en cuenta el genero.