COMFIA-CCOO obté la confiança i suport majoritari en les eleccions sindiccals a T-Systems Eltec
T-Systems Eltec ha realitzat eleccions sindicals en dos dels centres més importants de l'empresa (Barcelona i Madrid) i en altres delegacions més petites en quant a plantilla, els resultats han estat els següents:
Guipuzcoano
11-06-10 Us adjuntem notes de la premsa que fan ressò de les negociacions que porta a terme Banc Sabadell amb Banco Guipuzcoano:
CCOO convoca concentracions a Banesto per protestar pels recents acomiadaments
Banesto està utilitzant a discreció els acomiadaments disciplinaris per ajustar les seves ràtios de costos i beneficis de manera efímer, en un perillós exercici d'irresponsabilitat que pot condicionar el futur de l'entitat. COMFIA-CCOO convoca una concentració a Barcelona el dia 11 de juny de 13 a 14 h. davant l'Oficina Central de Banesto Barcelona en Gran Via Corts Catalans, núm. 583 cantonada amb C/ Aribau (Pl. Universitat) per paralitzar aquesta injustificable agressió a l'ocupació en Banesto que senti un perillós precedent en un sector que s'ha caracteritzat per la recerca de solucions consensuades i pacífiques per a les entitats amb problemes.
Reunió amb Recursos Humans a Banc Sabadell
10-06-10 Avui hem tornat a tenir una reunió amb l'empresa sobre diferents temes, dels quals vau rebre informació el mes de maig: una regulació nova dels préstecs hipotecaris que planteja BS i una proposta d'acord de plusos i nivells mínims, plantejats per nosaltres, COMFIA-CCOO
Reconeixement de lantiguitat a Banc Sabadell
10-06-10 Arran de les consultes dalguns treballadors i després dhaver comprovat la contractació a Banc Sabadell aquests últims anys, veiem que el banc no sempre computa tot el temps treballat per calcular lantiguitat a efectes de remuneració. Aquesta pràctica comporta per a lempleat una ampliació del període per cobrar un trienni nou o per assolir un nivell nou.






