GRÀCIES A TOTHOM!
CCOO torna a guanyar les eleccions a la banca a Catalunya, incrementa la diferència amb la resta de sindicats i sÂ’imposa a les quatre provÃncies i a tots els bancs. Comunicat de l'Agrupació de Banca Catalunya amb els RESULTATS eleccions 20 de desembre
Comisiones logra la mayorÃa absoluta en el sector financiero
CC OO ha logrado subir su representación en los tres sectores financieros tras cerrarse las elecciones sindicales. En cajas de ahorros y rurales ha conseguido mayorÃa absoluta en las mesas de negociación del convenio, y se queda al borde en los bancos. En las principales entidades financieras ha logrado ganar tras bajar UGT.
CCOO gana las elecciones en BBVA. Seguiremos trabajando, comprometidos contigo
Gracias a todos y todas por vuestra participación y confianza. En el documento adjunto os facilitamos los resultados.
EESS06
Resultats eleccions sindicals d'estalvi i banca 2006
Eleccions sindicals 2006
21 12 06 Resultats provisionals de les eleccions sindicals 2006 a Banc Sabadell
Compromesos amb tu. Per qué votar CC.OO.
Et donem les nostres raons per votar a CCOO en el breu document adjunt. Per assolir els millors resultats és fonamental el teu suport. Tu ens votes cada quatre anys, nosaltres serem la teva veu cada dia. Amb CCOO tries un sindicat fort, responsable, útil i eficaç, que aporta solucions, i que a la vegada és ferm i combatiu per assolir Acords que millorin els teus drets. Tries un sindicat independent amb el qual reforces la unitat sindical, disminuint la dispersió. El dia 20 tu decideixes
Compromiso con la igualdad
El lema elegido por COMFIA-CC.OO. para las elecciones sindicales es Comprometidos contigo. Comprometidos en la igualdad de oportunidades y comprometidos en la conciliación de la vida personal y laboral. No en vano, éste es uno de los puntos clave de su acción.









