comunicat

Manlleu, Sabadell i Terrassa

CCOO exigeix un Acord Laboral per a la fusió de les caixes de Manlleu, Sabadell i Terrassa, valora el seu anunci des de la prudència i condicionarà el seu suport a l’establiment d’una sèrie de garanties.


CCOO exigeix un Acord Laboral per a la fusió de les caixes Manlleu, Sabadell i Terrassa

COMFIA-CCOO valora l’anunci de fusió des de la prudència i condicionarà el seu suport a l’establiment d’una sèrie de garanties.


Comunicat Caixa Tarragona

JA N’ESTEM MÉS QUE FARTS!

Davant les insuportables pressions a què s’està sometent els treballadors de Caixa Tarragona, la Secció Sindical de CCOO expressem la nostra total repulsa a aquestes polítiques dictatorials i d’abús de poder.

No és l’hora de matxucar amb impossibles, tanta PAU SOCIAL que prediquen i continuen amb la seva política de garrotada i acolloniment al personal, malgrat que a l’Assemblea General expliquin que tot són flors i violes.


Comunicat Caixa Tarragona

QUINES CATEGORIES CORRESPONEN TENIR?

D’acord amb la Circular Normativa vigent Número 031-95, a la nostra caixa les categories que correspon tenir en funció del Grup en que estigui enquadrada l’Oficina són les següents:


Comunicat Caixa Tarragona

DISCURS ASSEMBLEA 26 DE JUNY DE 2009


A continuació reproduïm literalment el discurs fet pel nostre representant a l’Assemblea del passat divendres 26 de juny, en la que vam desaprovar rotundament la gestió de la Direcció.


Comunicat Caixa Tarragona

“HAY QUE DE SER INÚTILES”

“Com haveu vist”, en la darrera nòmina ens han abonat uns endarreriments, que ni ells saben de què són.

Per no donar el seu braç a tòrcer, i pagar el 2% tal com està manat al conveni, s’han embolicat de tal manera que els costaran més les rectificacions en processos extres de nòmina i interessos de demora que el que valia la festa.