Prou retallades! Defensem els nostres drets!

Manifestació unitària dissabte 14 de maig a Barcelona

14 DE MAIG: Més de 200.000 persones es manifesten a Barcelona contra les retallades.

 Hem omplert els carrers de Barcelona i hem cridat:

 PROU RETALLADES !


COMFIA-CCOO denuncia que grans empreses contractistes de serveis TIC i d’atenció al client rebaixin costos i condicions dels treballadors

COMFIA-CCOO convoca concentracions pels propers dimecres 4, 11 i 18 de maig davant les empreses client (Gas Natural, Telefònica i CatalunyaCaixa) que, junt a l’Administració pública, són importants clients de serveis informàtics i de l’atenció telefònica al client, per denunciar que també són els responsables del deteriorament de les condicions laborals dels treballadors i del bloqueig de la negociació col·lectiva que arrosseguen els sectors de les TIC i de Contact Center.

Concentracions els següents dimecres, de 12 a 13 hores:

Dimecres 4, Gas Natural - Plaça del Gas, 1
Dimecres 11, Telefònica - Edifici Diagonal 00
Dimecres 18, Catalunya Caixa - Via Laietana 20


ILP: t'interessa!

COMFIA-CCOO Catalunya inicia la recollida de signatures per a la ILP “Per una ocupació estable i amb drets”

Aquesta Iniciativa Legislativa Popular, que va en contra de la reforma laboral, vol afavorir l'ocupació, especialment dels joves i de les persones aturades de llarga durada, al mateix temps que es milloren els serveis públics d'ocupació.


EL SALARI EN ESPÈCIE EN LA DECLARACIÓ DE RENDA 2010 (2)

Seguint amb la informació sobre el salari en espècie del nostre darrer full, us adjuntem un supòsit pràctic.


EL SALARI EN ESPÈCIE EN LA DECLARACIÓ DE RENDA 2010 (1)

Com els darrers anys publiquem aquest full sobre com tractar el salari en espècie a la declaració de renda.