Fondo pesar polo falecemento de Francisco Javier León, ex-delegado de CCOO en BBVA

falecemento

É con profundo pesar que comunicamos o falecemento de Francisco Javier León Suárez, ocorrido hoxe, 01 de febreiro de 2024. Nado o 13 de xullo de 1961, Francisco foi delegado sindical desde o ano 1996 en entidades financeiras como Banco Hipotecario, Argentaria e BBVA ata febreiro de 2023.

A súa dedicación e compromiso co movemento sindical foron evidentes ao longo de décadas, onde traballou polos dereitos e benestar das persoas traballadoras. Francisco foi non só delegado sindical, senón tamén un amigo e compañeiro excepcional. O seu carácter xovial e a súa disposición a axudar en todo momento deixaron unha marca en todas as persoas que tiveron o privilexio de coñecelo.

Coa súa partida, perdemos non só un colega leal, senón tamén un ser humano que sempre estivo ao lado dos seus compañeiros. O seu legado perdurará na memoria daquelas persoas que tiveron o pracer de compartir o seu camiño.

Extendemos as nosas máis sentidas condolencias á familia de Francisco Javier neste momento difícil. Que descanse en paz.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,