Concentración en contra da represión sindical en GADIS

Concentración GADIS Viveiro

Nun acto de defensa dos dereitos sindicais, CCOO concentrouse hoxe conxuntamente co persoal da plantilla e suas familias, fronte ao Hiper GADIS de Viveiro para expresar o seu firme rexeitamento aos recentes despedimentos de catro empregados que anunciaron a súa intención de presentarse como candidatos nas próximas eleccións sindicais. Esta concentración representa un chamado á xustiza e á defensa da liberdade sindical.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

O conflito que hoxe se manifesta comezou coa negativa de CCOO e CIG a asinar o convenio colectivo de alimentación de Lugo, un acordo que deixa una vez mais aos traballadores e traballadoras no furgón de cola das condicions laborais do persoal de GADIS en Galicia.

Dende CCOO levaranse a cabo todas as accións legais necesarias para defender aos compañeiros despedidos e buscar a súa reintegración nos seus postos de traballo.

GADIS, a pesar de ser considerada a empresa máis grande no sector da alimentación, amósase reticente a permitir a liberdade de expresión e sindical. O cadro de persoal uníuse hoxe para apoiar aos compañeiros despedidos e poñer fin a estas prácticas que atentan contra os dereitos das persoas traballadoras.

Esta concentración non só é un acto de solidariedade, senón tamén un chamado á reflexión sobre a importancia de protexer os dereitos sindicais e laborais na nosa sociedade.