CAIXA SABADELL: PEL COMPROMÍS SOCIAL, AMB ELS DISCAPACITATS?
La llei dintegració social dels minusvàlids estableix que les empreses de 50 o més treballadors han de tenir una quota de reserva del 2% a favor de treballadors discapacitats. Caixa Sabadell tenia a finals dany una plantilla efectiva de 1.415 treballadors i treballadores i, segons això, hauríem de tenir 28 treballadors discapacitats, però en realitat només tenim 9 treballadors amb aquestes característiques.
Más empleo estable. Mayor protección social
El manifiesto unitario de CCOO y UGT convocando a las manifestaciones de este año se centra en las reivindicaciones sindicales en la mesa de negociación sobre el mercado de trabajo, como las medidas para reducir la alta temporalidad y los altos índices de siniestralidad y combatir la discriminación laboral de las mujeres.
Boletín Informativo Febrero 2005
Varios: Nómina Febrero, Revisión Préstamos, ...
JUBILACIÓ O ACOMIADAMENT?
EL NOU SECTOR FINANCER
En els darrers anys les plantilles del sector financer hem viscut un daltabaix: els plans de jubilacions massius aplicats per Bancs (sobretot) i Caixes, han fet sortir del mercat laboral a milers de treballadors i han donat entrada a nous treballadors joves, més a les Caixes per la forta expansió, però també a la Banca. Eliminar personal a base de jubilacions anticipades i pagaments complementaris i contractar nou personal sembla un contrasentit.
LA LLIBRETA Nº 34 . Març de 2005
Aquest és el butlletí de la Secció Sindical de CCOO a Caixa Sabadell, on trobaràs el resum de les condicions laborals dels empleats.
En aquesta edició, a més, hi ha informació sobre les eleccions als Òrgans de Govern corresponents a l'any 2005.
El KiosCCOO nº4 Abril de 2005
El KiosCCOO, revista de la Sección de CCOO en Atos Origin. La campaña contra las congelaciones salariales y el incumplimiento de los acuerdos firmados son los temas principales.










