@ccooasisa                  sección.sindical@asisa.es      afiliación                  convenio   

 


Riesgos Psicosociales - BBVA Murcia

Que evalúen los Riesgos Psicosociales: Tu salud es lo más importante

Los profesionales de Banca estamos inmersos en unos niveles de estrés y sobrecarga que con el tiempo acaban afectando negativamente a TU salud física (enfermedades cardiovasculares, respiratorias, gastrointestinales, músculo-esqueléticas,...)  y a TU salud mental (baja autoestima, deficiencias afectivas, problemas familiares,...).


El sistema de pressing només mena a l’ansietat i l’estrès, malmetent el rendiment i l’ànim.

Banco Herrero: Sr. Junceda, així NO

22-02-10 Què fàcil és demanar més i més, sense límit. Per aquesta feina no cal pagar sous de més de 80.000 euros a l’any,qualsevol becari ho pot fer. El difícil és embrutar-se les mans i sortir al carrer a captar clients, aconseguir objectius ambiciosos amb les eines, els productes, les comissions, els tipus, i la poca plantilla que hi ha.


Vols conèixer l'informe presentat per COMFIA-CCOO Banc Sabadell en el comitè estatal de seguretat i salut?

Barcelona OP.-7011 («La jungla de cristal»)

18-02-10 El 30 de novembre de l'any passat l'empresa va fer l'avaluació de riscos a la planta baixa de la Torre BS, on hi ha l'oficina principal de Barcelona de Banc Sabadell. La relació de riscos que ha identificat el tècnic en aquesta avaluació és tan llarga i variada, que hauria de posar vermells els responsables d'aquesta actuació.