CCOO signa el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona
A la reunió del dimecres 19 de maig de 2021 hem signat el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als propers dos anys (2021 i 2022).
- - - -
CCOO firma el convenio de comercio de materiales de la construcción de Barcelona
En la reunión del miércoles 19 de mayo de 2021 hemos firmado el convenio de comercio de materiales de la construcción de Barcelona y provincia para los próximos dos años (2021 y 2022).
>> Comunicat signat el Conveni materials de la construcció de Barcelona 2021-2022 (català-castellano PDF)
CCOO manté la convocatòria de vaga pel 19 i 21 de maig donat que es segueix sense avenços en l´acomiadament col·lectiu d´H & M
CCOO mantiene la convocatoria de huelga para el 19 y 21 de mayo dado que se sigue sin avances en el despido colectivo de H & M
Aturada parcial 14 de maig #HMenLluita contra l’#ERO i els 1.066 acomiadaments
UNEIX-TE A LES VAGUES DEL 19 I 21 - EN DEFENSA L'OCUPACIÓ I LES CONDICIONS DE TREBALL.
ÚNETE A LAS HUELGAS DEL 19 Y 21 - EN DEFENSA DEL EMPLEO Y LAS CONDICIONES DE TRABAJO.









