Nombrosa participació de delegats en la Jornada tècnica sobre amiant

El passat dijous 17 d'abril ha tingut lloc al Teatre Sindical de CCOO una jornada tècnica sobre amiant, organitzada per la federació COMFIA, que ha comptat amb una nombrosa participació de delegats sindicals, mostra de l'interès pels temes de salut laboral entre els afiliats.

Apartamentos - BBVA

Prórroga del plazo para la solicitud de apartamentos

El último día para solicitarlos es ahora el 22 de Abril

Aires de Igualdad en la Empresa

A un año de la entrada en vigor de la Ley de Igualdad el balance en negociación colectiva ha sido óptimo. La mayor parte de los convenios colectivos sectoriales negociados y firmados a lo largo del 2007 (banca, ahorro, rurales, telemárketing, ETTs, mediación…) han incorporado el mandato de negociar Planes de Igualdad en las empresas afectas a los mismos, que va a suponer una mejora en las condiciones laborales de las trabajadoras.

Ampliar información

CCOO de Caixa Laietana és notícia

La sentència pel còmput de l'antiguitat és recollida per nombrosos mitjans de comunicació estatal

Oficina de promoció i ús del valencià

PROPOSTA CURSOS INTENSIUS

VALÈNCIA-ALACANT-ELX 2007

La crisis hipotecària dels Estats Units afecta a algun fons de Caixa Laietana

El nostre Pla de Pensions en perill?