SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

CCOO BMN INFORMA SOBRE EL PROCÉS D’EXTERNALITZACIONS

En la reunió de mesa d’externalitzacions del dia 11 de març, el conjunt de la representació sindical, davant la falta d’informació per a assumir modificacions substancials de condicions laborals i mobilitat geogràfica dels treballadors en el perímetre de les externalitzacions i amb la intenció, de bona fe, de donar una passa definitiva que possibiliti un escenari d’acord abans que finalitzi el període de consultes, ha proposat a la Direcció del Banc el següent:

  • El treballador/a externalitzat tindria una minoració salarial progressiva que aniria del 5 al 20% de menor a major salari brut anual que percebi en BMN. El percentatge de pèrdua per la minva salarial es veurà compensat proporcionalment sobre la base de la baixa voluntària incentivada.
  • En cas de mobilitat geogràfica l’Entitat assumirà com a despesa de trasllat una compensació econòmica de 15.000€.
  • Es garantirà la permanència del treballador/a en Accenture mentre es mantingui el servei en BMN. En els acomiadaments que siguin considerats improcedents serà el treballador que opti per la desvinculació ( en condicions pactades) o la reincorporació.
  • El treballador/a menor de 50 anys que opti per l’extinció en el perímetre de les Unitats Productives Autònomes (UPAs), podrà acollir-se a la baixa incentivada voluntària de l’ERO 2013.
  • El treballador/a major de 50 anys que opti per l’extinció en el perímetre de les UPAs, podrà acollir-se a una baixa incentivada per l’import de la base de la indemnització de la baixa incentivada voluntària amb un increment a determinar.
  • Les desvinculacions que es produeixin a conseqüència de l’afectació per l’externalització descomptaran del nombre de persones a externalitzar i estarien emmarcades en el còmput total de 600 baixes, establert en l’ERO 2013.
  • Es mantindran els tipus d’interès dels préstecs d’empleat mentre es mantingui la relació laboral del treballador amb Accenture.

El banc contesta amb evasives a aquestes propostes exposant que per les desvinculacions no és possible una ampliació de l’ERO que suposi per a l’Entitat un important desemborsament  injustificat en aquest procés, donant per conclosa la reunió.

Avui, 12 de març es reprèn la reunió.



SECCIÓN SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUPO BMN

ACTA DE LA REUNIÓN DEL 5 DE MARZO

Adjuntamos Acta de la reunión celebrada el 5 de marzo, en el actual proceso de negociación de las condiciones de externalización de determinadas unidades de SSCC emprendido por BMN.


SECCIÓN SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUPO BMN

Aplicación de las medidas del ERE a 7 de marzo de 2014



SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

DAVANT EL COMUNICAT DE UOB "JOC BRUT A L'EXTERNALITZACIÓ. UNA ALTRA ESTAFA!"

El Secretari General de la UOB i el seu únic representant en la mesa d’externalitzacions d’unitats de SSCC de BMN, davant el comunicat publicat avui pel sindicat que representa, ha manifestat en mesa de negociació que “no coneix la seva autoria” i que les responsabilitats per les afirmacions vessades contra la resta de la representació sindical les adrecem al Comitè de Circulars de UOB.

Davant la petició de CCOO de si el responsable de UOB, present a la mesa (el seu Secretari General), disposa de les proves que recolzin les acusacions emeses públicament en el comunicat del seu sindicat, ens remet a sol·licitar aquesta informació al Comitè de Circulars de UOB, ja que ell no disposa d’aquestes proves.

“La corrupció” i “la mordida” l’hauran de demostrar o els membres del just ara creat “Comitè de Circulars de UOB” o el seu Secretari General si aquests no apareixen.


SECCIÓ SINDICAL ESTATAL CCOO-GRUP-BMN

Horari per a la Setmana de les festes patronals

Davant la imminència de les primeres festes patronals de 2014, CCOO s’ha adreçat per escrit a la Direcció del banc, sol·licitant concreció d’horaris i dates.


SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

Procés d'externalització de determinats serveis de BMN

En la sessió informativa celebrada ahir a Madrid, es donaren per bones les al·legacions i aportacions de CCOO a l'acta de la reunió preliminar celebrada el 18 de desembre de 2013.

Seguirem informant.



SECCIÓ SINDICAL CCOO-GRUP BMN

Plans d'adequació de plantilla

Informació facilitada per BMN en el sí de la Comissió de Seguiment i Garanties referida al 16.12.2013.


SECCIÓ SINDICAL CCOO-GRUP BMN

LOTERIA DE NADAL 2013

Des de la Secció Sindical de CCOO volem compartir, un any més, la sort i per això us convidem a participar amb el nostre número en el sorteig de la Loteria de Nadal, que se celebrarà el dia 22 de Desembre de 2013.


Per què ha baixat?

Rendibilitat Fons de Pensions CAM

22-10-2013 Els representants de Comfia-CCOO a la Comissió de Control ens hem negat a fer el traspàs del patrimoni del Fons de Pensions CAM mentre esperem que es facin les revisions de les taxacions, que són la causa de la baixa de la rendibilitat.