En la reunió de mesa dexternalitzacions del dia 11 de març, el conjunt de la representació sindical, davant la falta dinformació per a assumir modificacions substancials de condicions laborals i mobilitat geogràfica dels treballadors en el perímetre de les externalitzacions i amb la intenció, de bona fe, de donar una passa definitiva que possibiliti un escenari dacord abans que finalitzi el període de consultes, ha proposat a la Direcció del Banc el següent:
- El treballador/a externalitzat tindria una minoració salarial progressiva que aniria del 5 al 20% de menor a major salari brut anual que percebi en BMN. El percentatge de pèrdua per la minva salarial es veurà compensat proporcionalment sobre la base de la baixa voluntària incentivada.
- En cas de mobilitat geogràfica lEntitat assumirà com a despesa de trasllat una compensació econòmica de 15.000.
- Es garantirà la permanència del treballador/a en Accenture mentre es mantingui el servei en BMN. En els acomiadaments que siguin considerats improcedents serà el treballador que opti per la desvinculació ( en condicions pactades) o la reincorporació.
- El treballador/a menor de 50 anys que opti per lextinció en el perímetre de les Unitats Productives Autònomes (UPAs), podrà acollir-se a la baixa incentivada voluntària de lERO 2013.
- El treballador/a major de 50 anys que opti per lextinció en el perímetre de les UPAs, podrà acollir-se a una baixa incentivada per limport de la base de la indemnització de la baixa incentivada voluntària amb un increment a determinar.
- Les desvinculacions que es produeixin a conseqüència de lafectació per lexternalització descomptaran del nombre de persones a externalitzar i estarien emmarcades en el còmput total de 600 baixes, establert en lERO 2013.
- Es mantindran els tipus dinterès dels préstecs dempleat mentre es mantingui la relació laboral del treballador amb Accenture.
El banc contesta amb evasives a aquestes propostes exposant que per les desvinculacions no és possible una ampliació de lERO que suposi per a lEntitat un important desemborsament injustificat en aquest procés, donant per conclosa la reunió.
Avui, 12 de març es reprèn la reunió.
SECCIÓN SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUPO BMN
Adjuntamos Acta de la reunión celebrada el 5 de marzo, en el actual proceso de negociación de las condiciones de externalización de determinadas unidades de SSCC emprendido por BMN.
SECCIÓN SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUPO BMN
SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN
El
Secretari General de la UOB i el seu únic representant en la mesa dexternalitzacions
dunitats de SSCC de BMN, davant el comunicat publicat avui pel sindicat que
representa, ha manifestat en mesa de negociació que no coneix la seva autoria
i que les responsabilitats per les afirmacions vessades contra la resta de la representació
sindical les adrecem al Comitè de Circulars de UOB.
Davant la
petició de CCOO de si el responsable de UOB, present a la mesa (el seu
Secretari General), disposa de les proves que recolzin les acusacions emeses
públicament en el comunicat del seu sindicat, ens remet a sol·licitar aquesta
informació al Comitè de Circulars de UOB, ja que ell no disposa daquestes
proves.
La
corrupció i la mordida lhauran de demostrar o els membres del just ara
creat Comitè de Circulars de UOB o el seu Secretari General si aquests no
apareixen.
SECCIÓ SINDICAL ESTATAL CCOO-GRUP-BMN
Davant la imminència
de les primeres festes patronals de 2014, CCOO sha adreçat per escrit a la
Direcció del banc, sol·licitant concreció dhoraris i dates.
SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN
En la sessió informativa celebrada ahir a Madrid, es donaren per bones les al·legacions i aportacions de CCOO a l'acta de la reunió preliminar celebrada el 18 de desembre de 2013.
Seguirem informant.
SECCIÓ SINDICAL CCOO-GRUP BMN
Informació facilitada per BMN en el sí de la Comissió de Seguiment i Garanties referida al 16.12.2013.
SECCIÓ SINDICAL CCOO-GRUP BMN
Des de la Secció Sindical de CCOO
volem compartir, un any més, la sort i per això us convidem a participar amb el
nostre número en el sorteig de la Loteria de Nadal, que se celebrarà el dia 22
de Desembre de 2013.
Per què ha baixat?
22-10-2013 Els representants de Comfia-CCOO a la Comissió de Control ens hem negat a fer el traspàs del patrimoni del Fons de Pensions CAM mentre esperem que es facin les revisions de les taxacions, que són la causa de la baixa de la rendibilitat.