Inici de les mobilitzacions a l’empresa ATOS ORIGIN a Catalunya amb una concentració de més de 100 delegats

CCOO es concentra davant ATOS ORIGIN per denunciar la política salarial discriminatòria i arbitrària que practica

Més de 100 representants sindicals s’han concentrat davant la seu d’ATOS, la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que l’empresa ATOS ORIGIN practica una política laboral respecte al salari variable de manera discriminatòria i arbitrària, pactant acords individuals amb els treballadors quan li convé. COMFIA-CCOO exigeix un canvi en la postura de la empresa i s’assegui a negociar amb la representació sindical.


A las propuestas sindicales de cerrar la tarde del jueves de Reyes

LA CAJA DICE NO

Como recordaréis, CC.OO. nos dirigimos en su día a la patronal para solicitar que se declarara inhábil la tarde del jueves día 5 de enero, víspera de la festividad de Reyes.


Mobilitzacions a l’empresa ATOS ORIGIN a Catalunya els dijous 12, 19 i 26 de gener

CCOO convoca concentracions davant l’empresa ATOS ORIGIN perquè practica una política salarial discriminatòria i arbitrà

La secció sindical de COMFIA-CCOO a ATOS inicia aquesta setmana una campanya d’actuacions amb les convocatòries de concentracions de representants sindicals davant la seu de ATOS ORIGIN al centre comercial de Glòries -Av. Diagonal, 210-218, els matins dels dijous dia 12, 19 i 26 d’aquest mes de gener.


CCOO BANESTO
Comunicado unitario CCOO - UGT - FITC - CGT
Firmado un acuerdo pionero en el sector para superar una histórica discriminación

EL DERECHO DE LOS REPRESENTANTES LEGALES DE LOS TRABAJADORES A SER TRATADOS POR IGUAL

Recientemente y tras muchos meses de negociaciones, se firmó entre los Sindicatos CCOO, UGT, FITC y CGT (extensible al resto de Sindicatos minoritarios) y la Dirección de la empresa el Acuerdo del Estatuto del Delegado, con la finalidad de normalizar la integración de la representación legal y sindical de los trabajadores del Banco en los sistemas o métodos de desarrollo profesional y de retribución variable del mismo.


Propuesta de prejubilaciones

LA CARCOMA Nº 52

Explicación de las condiciones propuestas por CC.OO. para iniciar un proceso de prejubilaciones en Unicaja.


Mesa de Relaciones Laborales II

LA CARCOMA Nº 51

Continuamos informando de todas nuestras actuaciones y de nuestras propuestas.



 

 

Logos i marques propietat dels seus respectius autors
Es permet la reproducció total o parcial de tots els continguts sempre que se citi la font i s'enllaci amb l'original.
RSS per Sectors, Territoris i Empreses

miembro de UITA