LA NEGOCIACIÓN SE INTENSIFICA
La reunión se ha centrado en las dos materias principales que ahora mismo están sobre la mesa: la previsión social y el capítulo económico.
La Audiencia Nacional falla a favor de los firmantes del I Convenio Estatal de Restauración Colectiva
El pasado mes de julio el sindicato ELA impugno el convenio colectivo de restauración colectiva alegando que los firmantes de dicho convenio vulneraba su derecho a la negociación colectiva reconocido en la constitución
Absorción incremento salarial del Convenio Colectivo de Banca 2016
Contact Center: multitudinaria manifestación por un Convenio Xusto
O seis de outubro estaba convocada unha folga, así como unha manifestación en A Coruña ás 20:00 a prol dun Convenio xusto para o sector de Contact Center. As rúas enchéronse de traballadoras e traballadores reclamando unhas condicións de traballo dignas. CCOO e UGT cifran entre un 65% e un 75% o seguimento da folga.
A negociación do novo Convenio Sectorial de Contact Center leva atrancada 20 meses a pesar de que desde CCOO se expuxeron multitude de propostas para chegar a un acordo.


La plantilla de Contact Center en huelga 'cuelgan los cascos'
Este jueves, 6 de octubre, a las 12 horas CCOO se ha manifestado por un convenio justo para el sector de Contact Center, desde calle Gran Vía, 28 (edf. Telefónica) hasta la Puerta del Sol











