Cláusula garantía Convenio - BBVA

Nuestros salarios suben el 3,48%, con efectos 1 de enero de 2008

La cláusula de garantía del IPC firmada para el Convenio Colectivo 2007 – 2010 garantiza nuestro poder adquisitivo y va a operar este año, puesto que el IPC de 2007 ha sido del 4,2%, un 1,45% por encima del 2,75% pactado para 2007.


CC.OO. Caixa Ontinyent- Comunicat

REVISIÓ SALARIAL 2007 I INCREMENT 2008

L’IPC definitiu de l'any 2007 ha sigut del 4,2%. Els salaris han d'actualitzar-se un 2,2%, amb efectes retroactius des de l'1 de Gener del 2007, i després incrementar-se un altre 2% a partir de l'1 de Gener del 2008


CCOO demana una gratificació extraordinària... i més

En el darrer trimestre de l’any 2007 el nostre Director General va decidir que TOTS els membres del Consell D’administració havien de fer un viatge de luxe a Dubai, sense parar en despeses.


comunicat

Salaris: amb el teu conveni: més i millor.

Els salaris s’han d’actualitzar un 2,2%, amb efectes retroactius des de l’1 de gener de 2007, i després incrementar-se un altre 2% a partir del 1 de gener de 2008.


Les absorcions son una pèrdua de poder adquisitiu per la plantilla

No a la política d’absorcions

21 12 07. Us transcrivim la carta que hem enviat a Jaume Guardiola, Conseller Delegat B Sabadell : «El mes de setembre li vam lliurar 4.300 signatures d’adhesió de la plantilla a la nostra protesta per la política d’absorcions aplicada en el model retributiu del SAA...


CC.OO. Caixa Ontinyent- Comunicat

ESTE NADAL, CAP VESPRADA DE DIJOUS

La nòmina de Desembre s’ha d’abonar el dijous dia 20, i en ella ens correspon la percepció de la quantia de la part variable del Plus Conveni 2007.


CC.OO. Caixa Ontinyent- Comunicat

PLUS CONVENI 2007: HA D’ABONAR-SE AL DESEMBRE

No hi haurà horaris singulars a Caixa Madrid ni a la Caixa. A Caixa Ontinyent s'ha renovat l'acord de la Divisió d'Empreses i el departament Internacional.


Als treballadors dels Bancs Industrials (Banco Urquijo)

20 11 07 Correspon ¼ de paga més. (PDF:Cas.)


Campaña 150 aniversario BBVA

Por una Gratificación Extraordinaria para toda la Plantilla

En nuestra circular de 24 de octubre CCOO decíamos que: todas las trabajadoras y trabajadores, cada cual desde su función, desde su país, hacemos posible la continuidad de BBVA y sus éxitos, no solo en el día a día, sino con años de esfuerzo y dedicación, es justo que los 150 años de BBVA supongan para la Plantilla una celebración que se concrete en una Gratificación Extraordinaria. Ahora CCOO, CGT, CCP y UGT conjuntamente iniciamos una Campaña de recogida de firmas para conseguirlo, ¡participa!.