Novetats fiscals i de Seguretat Social per 2012
En 2012 han entrat en vigor una sèrie de novetats fiscals i laborals, principalment derivades del R. D. 20/2011, de 30 de desembre de mesures urgents en matèria pressupostària, tributària i financera per a la correcció del dèficit públic, el coneixement del qual és d'interès general i que principalment són:
Luzón cobra 56 MM y el Convenio sin firmar
Mientras en la mesa de negociación del XXII Convenio Colectivo de Banca, la patronal bancaria AEB nos recordaba lo complejo de la situación, lo inadmisible de nuestras pretensiones y la necesidad de moderar retribuciones y derechos, recortando unas y limitando los otros, el consejero y director general de la División América del Banco Santander, D. Francisco Luzón, abandonaba la entidad, con una pensión de 55,9 millones de euros.
CCOO suspende la negociación del convenio
Hoy se ha reunido de nuevo
El estado de la cuestión
Después de cada reunión de la Mesa del Convenio, hemos hecho comunicados para informar del contenido de las mismas. Ahora queremos pararnos un poco más para analizar la situación a la que nos está llevando una patronal cada vez más intransigente en la negociación.
LA REPRESENTACIÓ SINDICAL REBUTJA LA MODIFICACIÓ UNILATERAL DE LA DATA DE COBRAMENT DE LES NÒMINES EN BMN
CC.OO. i els sindicats UGT, CGT, ACCAG, SELG, SECP i SIC, davant la carta remesa pel director de RR.HH. on comunica a la plantilla el canvi de data del cobrament de la seva nòmina, li hem manifestat el nostre total rebuig.
LA REPRESENTACIÓ SINDICAL REBUTJA LA MODIFICACIÓ UNILATERAL DE LA DATA DE COBRAMENT DE LES NÒMINES EN BMN
CC.OO. i els sindicats UGT, CGT, ACCAG, SELG, SECP i SIC, davant la carta remesa pel director de RR.HH. on comunica a la plantilla el canvi de data del cobrament de la seva nòmina, li hem manifestat el nostre total rebuig.
EL PUF DE LES NÒMINES.
La Direcció continua mostrant, i ja fa uns mesos daixò, una actitud de menyspreu i falta de sensibilitat envers a tota la plantilla de BMN-Penedès. I amb el tema de les nòmines supera la seva arrogància.
CC.OO. INSTA Al DIRECTOR DE RECURSOS HUMANS A L'APLICACIÓ EXTENSIVA DEL RECONEIXEMENT DEL TEMPS EFECTIU DE TREBALL PER A la PLANTILLA DE BMN
El passat 21 de desembre ens vam dirigir al Director de RR.HH. de BMN per sol·licitar-li formalment el reconeixement i aplicació de tot el temps efectiu de treball, amb independència del temps transcorregut entre contracte i contracte, a l'efecte de promoció per experiència (canvi de nivell) extensiu a la plantilla de BMN.






