Expedientados ocho delegados/as de CC.OO. en el ejercicio de su actividad sindical
En un acto de represión sindical sin precedentes, Caja de Asturias abre expediente disciplinario a ocho delegados/as de CC.OO., incluido el Secretario General de Comfia-Asturias, en donde se nos acusa de falta muy grave por transgresión de la buena fe contractual, cuando en realidad estábamos ejerciendo nuestro derecho de información a los trabajadores.
Nota Informativa de CCOO
Qui segueix, amb o menys atenció, lactualitat laboral i sindical del BBVA a través de les circulars que tots els Sindicats anem publicant, shaurà adonat que CCOO ja fa alguns anys que no repliquem ni contestem els fulls de la resta dorganitzacions.
COMISSIONS OBRERES us informa
La setmana passada vau veure publicat a la Intranet de la Caixa un comunicat nostre que feia referència a la protesta que aquesta Secció Sindical feia davant els membres del Consell dAdministració.
Boletin Informativo Mayo 2005
Varios: Empleo y situación listas, gestores banca personal, Equipo Rotación, ...
Carta del Consejero Laboral
" No quisiera dar una sensación negativa del actual estado de cosas. La mayoría de ellas se pueden resolver simplemente con un cambio de talante, por que no cuestan dinero. Simplemente se trata de gestionar con eficacia "
EL NIVELL XIII.
Lactual conveni collectiu va transformar les categories en nivells professionals, agrupant algunes categories en un sol nivell i creant nivells nous sense correspondència amb cap categoria. És el cas del nou Nivell XIII, amb un salari precari per sota de lanterior Auxiliar C.
Financieras: Acuerdo con fondo
El articulo de permisos por estudios está muy alejado de nuestras demandas. Mientras que las empresas deniegan esta ayuda argumentando que las materias no son de aplicación en el sector, para nosotros es una cláusula de mucho interés social
CCOO ha signat el II Conveni Col.lectiu Estatal de Despatxos de Tècnics Tributaris i Assessors Fiscals
S'ha signat el II Conveni Collectiu Estatal de despatxos de Tècnics Tributaris i Assessors Fiscals, amb vigència des de l'any 2004 al 2007, que regula les condicions laborals de més de 20.000 treballadors que presten els seus serveis en unes 3.000 empreses del sector a nivell estatal, dels qual uns 5.000 treballen en unes 1.000 empreses darreu de Catalunya. El Conveni ha estat signat a Barcelona per la patronal Federación de Asociaciones Profesionales de Técnicos Tributarios y Asesores Fiscales (FEAPTTAF) i els sindicats Fes-UGT i COMFIA-CCOO (Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO).





