Convenio Empresa

Mañana 25 de abril, volvemos a reunirnos

23-04-2024 CCB-Sector Financiero

Propuestas de CCOO para la próxima reunión de la Mesa Negociadora CCB

Tras el éxito de la Huelga del pasado 22M, esperamos que la patronal se siente a la Mesa Negociadora con voluntad real de negociación y propuestas coherentes de subida salarial y mejora del clima laboral.

10-04-2024-CCB -Sector Financiero

CCOO se concentra frente a la JGA del Banc Sabadell

Tras la exitosa huelga del pasado 22M en la que un 75,8% de la plantilla le dijo alto y claro a las entidades del sector de banca que merecían unas subidas salariales justas y acordes con los beneficios récords obtenidos gracias a su esfuerzo, CCOO vuelve a salir a la calle en demanda de un Convenio justo.

Mobilizacións en Abanca: Por un mellor horario, retribución e clima laboral

Concentración Abanca

Ante o imobilismo da dirección de Abanca na Mesa de Negociación, e perante a falta de avances, é o momento das mobilizacións.

Expuxemos diversas propostas encamiñadas a mellorar:

O horario de todo o persoal. A empresa non está disposta a mellorar o horario se a cambio non se aumenta considerablemente o número de persoas con horario dispoñible para a empresa,sen ofrecer compensación salarial adecuada.

Salario e beneficios sociais. A empresa argumenta que xa aplicou un incremento salarial, que se vincula ao acordado no convenio colectivo, e que non está disposta a discutir unha maior compensación. A incerteza reina sobre a retribución variable, suxeita á decisión empresarial.

Clima laboral. Négase a abordar a mellora do ambiente laboral. Non entende que a baixa produtividade que alegan se pode mellorar con cambios na forma de traballar e de dirixir ás persoas, está demostrado que sacar o látigo e diminuír o número de plantilla nin dá resultado nin mantén san ao persoal. É hora de cambiar as cousas.

Hoxe venres, 19 de abril, as delegadas e os delegados das seccións sindicais de CCOO, UGT, e SIB-sf de ABANCA concentrámonos ás portas de Rúa Nova en A Coruña e de Recoletos en Madrid. Convidamos ao resto de sindicatos con representación no banco para que se unan a estas mobilizacións.

junta de accionistas

Salario y clima laboral: intervención en la junta de accionistas

INTERVENCIÓN JUNTA DE ACCIONISTAS BANCO SABADELL

CCOO-UGT Y Define demandamos de forma urgente al Banco incrementos salariales para toda la plantilla y condiciones dignas de trabajo

Junta accionistas

El 10 de abril... ¡nos van a oír!

22-03-2024 Huelga-Sector Financiero

Éxito de la Huelga del 22M!

Un 75,8% de las 80.000 personas trabajadoras de Banca hemos secundado la huelga convocada por CCOO, junto a UGT y FINE, hoy viernes 22 de marzo. Agradecemos expresamente a las plantillas del sector el seguimiento de una convocatoria histórica.

21-03-2024 Convenio Banca-Sector Financiero

CCOO convocamos Huelga 22Marzo

Huelga 24 horas y manifestaciones en todo el territorio.