7 setembre 2010 Comunicat 38/10

Tribunal Suprem: el 2% del 2009

CCOO  demana a la Direcció l'aplicació dels ENDARRERIMENTS dels salaris i complements personals.


2 agost de 2010 Comunicat 33/10

Tribunal Suprem: SÍ existeix PREVISIÓ OFICIAL d’IPC

CCOO guanya la demanda interposada a Contact Center, que és vinculant per les Caixes d’Estalvis.


Pròximament està prevista la signatura de l’Acord de plusos i categories

Acord per al prorratgeig de les pagues extres a Banc Sabadell

01-10-2010 Avui hem signat un acord per prorratejar les pagues extraordinàries en 12 mensualitats, excepte la d’estiu (juny) i la de Nadal (desembre). Els conceptes d’ajuda escolar, de la cistella de Nadal i de l’economat es continuaran percebent en els mesos corresponents. El banc també abonarà en efectiu o accions, a elecció de l'empleat, diversos deutes que té amb els seus treballadors.


JULIOL 2010 COMFIA

Retribucions


13 juliol 2010 Comunicat 31/10

PRÉSTECS AMB TOPALL i CREUERS

Ara  que  rebaixarem  el  deute  a  alguns  clients,  alguns  companys  i  companyes  es fregaven  les mans  pensant  que  ja  havia  arribat  la  nostra  hora:  l’hora  de  rebaixar  el nostres  préstecs,  és  a  dir,  els  topalls  que mantenen  el  préstecs  dels  treballadors  de Caixa  Penedès  en  una  estranya  illa  de  riquesa  i  carestia  emergent  d’entre  un mar  de rebaixes de deutes i condonacions, ara fins a tot a casa nostra.


Conveni 2010

Signat l’increment salarial pel 2010 del Conveni de la Borsa de Barcelona

El 7 de juliol, COMFIA-CCOO, única representació legal a Borsa de Barcelona, ha signat les taules salarials del 2010 corresponents al conveni propi, que afecta a més de 60 treballadors i treballadores, que conformen el holding Borsa de Barcelona.


La empresa entrega cartas informando del pago del variable

Como actuar cuando te la entreguen y las consecuencias de su firma


Signat el Preacord del II Conveni de les ITV de Catalunya

En data 22 de Juny els sindicats representants a la mesa negociadora del II Conveni Col•lectiu de les ITV de Catalunya hem arribat a un preacord amb la patronal AECAT-ITV pels propers tres anys (2010-2012).


El TSJC dona la raó als treballadors de les ITV i rectifica l’aplicació de la sentència sobre l'IPC previst del 2009

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en la seva capacitat d’aclarir conceptes o suplir qualsevol omissió, i rectificar els errors, ha acordat modificar el paràgraf dictat per aquesta sala en data 18 de Març que enterbolia la interpretació de la sentència favorable als interessos dels treballadors del sector de les ITV.