Banc Sabadell a Ciutadella: problemes no resolts
08-04-10 El 23 de febrer vam visitar l'oficina de Ciutadella on es va efectuar l'Avaluació de Riscos Laborals el 4-4-2008. Les deficiències detectades, en la seva majoria omissions, entre la realitat i l'informe de l'avaluació, són de tal magnitud que entre altres mesures urgents, es fa imprescindible demanar responsabilitats a l'empresa encarregada d'efectuarla. En el mateix sentit entenem que cal exigir explicacions a las empreses dedicades al manteniment que han actuat en aquesta oficina.
Que evalúen los Riesgos Psicosociales: Tu salud es lo más importante
Los profesionales de Banca estamos inmersos en unos niveles de estrés y sobrecarga que con el tiempo acaban afectando negativamente a TU salud física (enfermedades cardiovasculares, respiratorias, gastrointestinales, músculo-esqueléticas,...) y a TU salud mental (baja autoestima, deficiencias afectivas, problemas familiares,...).
Banco Herrero: Sr. Junceda, així NO
22-02-10 Què fàcil és demanar més i més, sense límit. Per aquesta feina no cal pagar sous de més de 80.000 euros a lany,qualsevol becari ho pot fer. El difícil és embrutar-se les mans i sortir al carrer a captar clients, aconseguir objectius ambiciosos amb les eines, els productes, les comissions, els tipus, i la poca plantilla que hi ha.
Barcelona OP.-7011 («La jungla de cristal»)
18-02-10 El 30 de novembre de l'any passat l'empresa va fer l'avaluació de riscos a la planta baixa de la Torre BS, on hi ha l'oficina principal de Barcelona de Banc Sabadell. La relació de riscos que ha identificat el tècnic en aquesta avaluació és tan llarga i variada, que hauria de posar vermells els responsables d'aquesta actuació.
Sobre els quadres de vacances a Banc Sabadell
03 02 10 CCOO rebutgem de manera rotunda les pressions que són contràries a l'acord de vacances, per les quals s'obliga o prohibeix triar el mes d'agost o es declara inhàbil el mes de desembre.










